dla kogo?
- managerowie wyższego i średniego szczebla
- właściciele firm
- kandydaci na managerów
- osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów
Zarówno ten młody/świeży niedoświadczony manager, jak i ten z ugruntowana pozycja i sporym bagażem doświadczeń, popełnia te same błędy. I to wcale nie jakieś mega skomplikowane, wynikające z tysięcy zmiennych, tylko o dziwo te podstawowe i najprostsze z najprostszych. Zapraszam na szkolenie, po którym zerwiesz z tymi złymi nawykami managerskimi raz na zawsze.
Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.
Dla kogo?
managerowie wyższego i średniego szczebla
właściciele firm
kandydaci na managerów
osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów
opcja 1 na1 ONLINE w aplikacji MS TEAMS
1. Komunikacja
– kiedy się nie możemy dogadać
– skutki braku dobrej komunikacji
– jak budować dobre komunikaty, żeby nie wracać do raz zleconych zadań
2. Asertywność
– czym jest asertywność managera?
– jak określać zasady pracy z nowymi pracownikami
– czego wymagać od pracowników doświadczonych
3. Zarządzanie poprzez cele
– czy KPI mają jeszcze sens?
– czy istnieją firmy turkusowe
– jak dobrze delegować zadania
4. Stereotypizacje
– co z tymi różnicami pokoleniowymi?
– czy są jakieś różnice w zarządzaniu zespołem męskim/kobiecym?
– rola typów osobowości/temperamentu/charakteru etc.
5. Priorytetyzcja
– kiedy nie umiesz się zdecydować?
– manager z samymi priorytetami…
– zarządzanie kryzysami
6. Zarządzanie wiedzą (a co było przed AI 😉
– magazyny wiedzy
– jak uczy się nasz mózg?
– uczenie się zespołu/organizacji
7. Perfekcjonizm
– rola błędów
– czy warto osiągać 100% normy
– kiedy i jak mądrze odpuszczać
8. Autorefleksja
– praca nad sobą
– techniki relaksacyjne
– moje cele
9. Zarządzanie talentami
– typy zaangażowania pracowników
– jak zarządzać gwiazdami
– rola planów rozwojowych
10. Perspektywa czasowa
– zarządzanie różnymi perspektywami czasowymi
– dowożenie zadań
– rewaloryzacja planów
BONUS 11. Motywowanie – jak dyscyplinować pracowników.
– czy można karać pracownika?
– co z trudnymi sytuacjami?
– teorie motywacji
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota.

trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera