dla kogo?
- managerowie wyższego i średniego szczebla
- właściciele firm
- kandydaci na managerów
- osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów
✔ Jak skutecznie komunikować polecenia?
✔ Jak konstruować informację zwrotną?
✔ Jak zarządzać za pomocą wartości?
✔ Jak nie demobilizować zespołu poprzez niewłaściwe nastawienie?
✔ Jak motywować pozafinansowo?
✔ Jak nie być szefem nadprzyjacielskim?
Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.
Komunikacja w zespole jako narzędzie kierowania
– Model efektywnej komunikacji z zespołem
– Zasady informacji zwrotnej
– Eksperyment komunikacyjny
– co się dzieje, kiedy nie przestrzegamy podstawowych reguł komunikacyjnych?
– Bariery komunikacyjne
Asertywne egzekwowanie zadań przez szefa
– asertywność ujęcie całościowe– co to znaczy asertywna postawa szefa
– stosowanie sankcji
– schemat FUO
– rola komunikatu typu JA w komunikacji z pracownikiem
System wartości „szefa”
– oczekiwania i wymagania stawiane pracownikom
– komunikowanie wartości szefa– zachęcanie do przestrzegania wartości szefa
– system podtrzymujący wartości szefa– expose szefa
System zachęt i kar w kierowaniu zespołem
– Rola szefa w organizacji i najważniejsze funkcje
– System wartości „szefa” (oczekiwania i wymagania stawiane pracownikom)
– Nagroda jako system wynagradzania pracownika
– Krytyka definicje i podział
Nagrody indywidualne, a zespołowe
– motywatory indywidualne
– psychologia rywalizacji
– psychologia współpracy
szkolenie Kierowanie zespołem Katowice

polecamy też szkolenia z dojazdem trenera
trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera