szkolenie online Trudny klient - euro-konsulting.pl

608 456 600

tel. 608 456 600

9 ■ LUTY ■ szkolenie ONLINE ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami

799,00 

VAT 0%

.

CEL SZKOLENIA

✔  jak radzić sobie ze stresem?
✔  jak profesjonalnie obsługiwać reklamacje?
✔  jak asertywnie odmówić klientowi?
✔  jak komunikować nieprzyjemne informacje?

PROGRAM SZKOLENIA

Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.

  1. Typy temperamentów, czyli nie każdy klient jest taki sam

– TEST, sprawdź jaki ty masz temperament
– Jakie są cechy poszczególnych typów temperamentu
– Jak temperament wpływa na naszą komunikację z klientem

  1. Profesjonalna obsługa klienta

– Co zrobić aby być odebranym jako profesjonalista
– Motywacja do odebrania telefonu
– Chęć pomocy klientowi, wyczerpująca obsługa merytoryczna
– Jak dać z siebie 100 + 2 %

  1. Skuteczna komunikacja

– Jak zrobić dobre wrażenie
– Jak słuchać, jakie pytania i kiedy stosować
– Jak wyrazić dbałość o klienta, jakich słów/stwierdzeń używać

  1. „Trudny klient” i rola Asertywności i budowania granic

– Skuteczna reakcja na niezadowolenie/zażalenie klienta
– Rozwiązania do postepowania z klientem typu: arogancki, gaduła, żartowniś
– Wyznaczanie granic sfrustrowanemu klientowi
– Metody odmowy klientowi pozwalające na pozostanie z nim w dobrych relacjach

  1. Stresujące rozmowy

– Sztuka opanowania emocji swoich i klienta, zmniejszenie napięcia, skierowanie rozmowy w stronę rozwiązania
– Przekazywanie dla klienta niekorzystnych dla niego informacji
– Techniki pozwalające obniżyć poziom stresu

  1. Mailowa obsługa klienta

– Profesjonalny przebieg takiej rozmowy
– Co wypada, czego unikać, co jest obowiązkowym elementem

szkolenie Trudny klient

Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe

trenerzy

Jarek Łukjańczuk

trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.

metody pracy

dla kogo?

szczegóły organizacyjne

  • certyfikaty w formie elektronicznej
  • materiały w formie elektronicznej
  • kontakt z trenerem do 7 dni po szkoleniu
  • w cenie szkoleń stacjonarnych catering w tym lunch
  • godziny szkoleń stacjonarnych jednodniowych 11.00-16.00
  • godziny szkoleń dwudniowych - I dz. 12.30-18.30 II dz. 9.00-15.00
  • godziny szkoleń online w aplikacji MS TEAMS11.00-16.00
  • szkolenia z dojazdem trenera na terenie kraju - DOJAZD w cenie
  • szkolenie z dojazdem trenera program dopasowany do grupy
  • szkolenia na zamówienie termin ustalamy wspólnie
  • szkolenia z dojazdem trenera grupy już od 5 osób
  • szkolenia ONLINE na zamówienie dla grup już od 2 osób
  • szkolenia ONLINE prowadzimy w aplikacji MS TEAMS - nie musisz jej posiadać

warsztatowe podejście

– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

wybrane opinie uczestników

szkolenie w formie warsztatu sprzyjało atmosferze, aktywny udział w szkoleniu pomagał w przyswajaniu wiedzy, kompetentny trener
Patrycja Jarząbek
Forma prowadzenia szkolenia bardzo pozytywna, dobre przekazanie wiedzy
Magdalena Wiewióra
ciekawie prowadzone szkolenie
Ireneusz Szczurek
szkolenie rzeczowe, umiejętna budowa dobrej atmosfery i integracji grupy na szkoleniu przez instruktora. Trener kompetentny, otwarty na reakcję uczestników
Arkadiusz Rokosa
informacje przekazywane w sposób prosty, logiczny. Poparte obrazowymi przykładami. Informacje w 100% przydatne
Justyna Dziedzic – Mazur

sprawdź to szkolenie w innych miastach i formach