dla kogo?
- pracownicy obsługi klienta
- pracownicy recepcji
- pracownicy działów reklamacji
- pracownicy call center/infolinii
- pracownicy urzędów
✔ jak radzić sobie ze stresem?
✔ jak profesjonalnie obsługiwać reklamacje?
✔ jak asertywnie odmówić klientowi?
✔ jak komunikować nieprzyjemne informacje?
Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.
– TEST, sprawdź jaki ty masz temperament
– Jakie są cechy poszczególnych typów temperamentu
– Jak temperament wpływa na naszą komunikację z klientem
szkolenie Obsługa klienta Kraków
– Co zrobić aby być odebranym jako profesjonalista
– Motywacja do odebrania telefonu
– Chęć pomocy klientowi, wyczerpująca obsługa merytoryczna
– Jak dać z siebie 100 + 2 %
– Jak zrobić dobre wrażenie
– Jak słuchać, jakie pytania i kiedy stosować
– Jak wyrazić dbałość o klienta, jakich słów/stwierdzeń używać
szkolenie Obsługa klienta Kraków
– Skuteczna reakcja na niezadowolenie/zażalenie klienta
– Rozwiązania do postepowania z klientem typu: arogancki, gaduła, żartowniś
– Wyznaczanie granic sfrustrowanemu klientowi
– Metody odmowy klientowi pozwalające na pozostanie z nim w dobrych relacjach
– Sztuka opanowania emocji swoich i klienta, zmniejszenie napięcia, skierowanie rozmowy w stronę rozwiązania
– Przekazywanie dla klienta niekorzystnych dla niego informacji
– Techniki pozwalające obniżyć poziom stresu
– Profesjonalny przebieg takiej rozmowy
– Co wypada, czego unikać, co jest obowiązkowym elementem
szkolenie Obsługa klienta Kraków

trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera