Szkolenie z komunikacji w zespole Zakopane

608 456 600

tel. 608 456 600

11-12 ■ GRUDZIEŃ ■ szkolenie ZAKOPANE ■ 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole

2999,00 

VAT 0%

.

CEL SZKOLENIA

✔  Ile Cię kosztują błędy komunikacyjne?
✔  Jak skutecznie się komunikować?
✔  Jak konstruować informację zwrotną?
✔  Jak nie demobilizować zespołu poprzez niewłaściwe nastawienie?

PROGRAM SZKOLENIA

Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.

DZIEŃ I godz. 12.00-18.00

BŁĄD 1 – NIESŁUCHANIE
– jak słuchać, żeby usłyszeć
– zasady aktywnego słuchania
– dlaczego nie słuchamy

LUNCH

BŁĄD 2 – DYKCJA
– czy na pewno mówisz składnie
– jak mówić, by mnie usłyszano
– ćwiczenia z dykcji

Rola procedur i procesów
– work flow
– krzywa uczenia organizacji
– ograniczanie błędów komunikacyjnych
– filozofia TQM

BŁĄD 3 – BŁĘDY ATRYBUCJI
– zniekształcenia komunikacyjne, jak ich uniknąć
– filtrowanie informacji, dlaczego to robimy
– pomijanie i dodawanie znaczeń
– skąd biorą się atrybucje

Eksperyment komunikacyjny
– bariery komunikacyjne
– jak je niwelować
– rola nastawienia

DZIEŃ II godz. 9.00-14.00

BŁĄD 4 – BRAK CHEMII
– jak zła atmosfera rujnuje porozumienie i komunikacje
– jak rozwiązywać nieporozumienia
– jak rozwiązywać konflikty

BŁĄD 5 – BRAK SŁOWNIKÓW POJĘĆ
– po co tworzyć słowniki pojęć
– jak tworzyć schematy komunikacyjne
– ćwiczenia

6 – ILE CIĘ KOSZTUJĄ BŁĘDY KOMUNIKACYJNE
– koszty poprawek i nieporozumień
– wnioski
– zalecenia dla Twojego zespołu

Przygotowywanie scenariuszy komunikacyjnych
– komunikacja wewnętrzna
– komunikacja zewnętrzna
– rola korekt scenariuszy

Asertywność w komunikacji
– definicja
– ustalanie celów
– rola zasad pracy w zespołach

Schematy asertywnej komunikacji
– komunikat typu JA
– schemat FUO
– zastosowanie w praktyce

LUNCH

szkolenie z komunikacji 

Od trenera

Zwykle szkolenia z komunikacji są traktowane zdawkowo i pobieżnie, tymczasem to w tym obszarze popełniamy masę podstawowych błędów. I nie chodzi wcale o błędy dykcyjne, czy stylistyczne. Te oczywiście mogą mieć wpływ na jakość komunikacji, ale to spokojnie możemy zostawić je na później. Zwykłe błędy: – pomijanie informacji, zniekształcanie, nie dbanie o prawidłową informację zwrotną, kosztują codziennie nieświadomych przedsiębiorców i ich pracowników niepotrzebny stres i pieniądze.

Warsztaty z komunikacji na każdym szczeblu organizacyjnym powinny być czymś tak naturalnym, jak oddychanie, jedzenie, czy picie wody 😉 Pomyśl, że mógłbyś oszczędzić 10% niepotrzebnie wykonywanych czynności, które są konieczne, kiedy się nie dogadujecie. Tymczasem liczba codziennie ponawianych czynności spowodowanych błędami komunikacyjnymi kosztują cię nieporównanie więcej zasobów niż tylko te 10%.

Koszty nieporozumień to czasami być. albo nie być organizacji, związków, instytucji. Nie pozwól, aby złe nawyki psuły atmosferę w Twoim zespole.

szkolenie z komunikacji w zespole – program

Powiązanie szkolenia

Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownia

Jak nie poprawiać tego samego 100 razy, czyli komunikacja w zespole

szkolenie z komunikacji euro-konsulting.pl

sprawdź nasze szkolenia managerskie

trenerzy

Jarek Łukjańczuk

trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.

metody pracy

dla kogo?

szczegóły organizacyjne

  • certyfikaty w formie elektronicznej
  • materiały w formie elektronicznej
  • kontakt z trenerem do 7 dni po szkoleniu
  • w cenie szkoleń stacjonarnych catering w tym lunch
  • godziny szkoleń stacjonarnych jednodniowych 11.00-16.00
  • godziny szkoleń dwudniowych - I dz. 12.30-18.30 II dz. 9.00-15.00
  • godziny szkoleń online w aplikacji MS TEAMS11.00-16.00
  • szkolenia z dojazdem trenera na terenie kraju - DOJAZD w cenie
  • szkolenie z dojazdem trenera program dopasowany do grupy
  • szkolenia na zamówienie termin ustalamy wspólnie
  • szkolenia z dojazdem trenera grupy już od 5 osób
  • szkolenia ONLINE na zamówienie dla grup już od 2 osób
  • szkolenia ONLINE prowadzimy w aplikacji MS TEAMS - nie musisz jej posiadać

warsztatowe podejście

– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

wybrane opinie uczestników

szkolenie w formie warsztatu sprzyjało atmosferze, aktywny udział w szkoleniu pomagał w przyswajaniu wiedzy, kompetentny trener
Patrycja Jarząbek
Forma prowadzenia szkolenia bardzo pozytywna, dobre przekazanie wiedzy
Magdalena Wiewióra
ciekawie prowadzone szkolenie
Ireneusz Szczurek
szkolenie rzeczowe, umiejętna budowa dobrej atmosfery i integracji grupy na szkoleniu przez instruktora. Trener kompetentny, otwarty na reakcję uczestników
Arkadiusz Rokosa
informacje przekazywane w sposób prosty, logiczny. Poparte obrazowymi przykładami. Informacje w 100% przydatne
Justyna Dziedzic – Mazur