dla kogo?
- managerowie wyższego i średniego szczebla
- właściciele firm
- kandydaci na managerów
- osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów
✔ czym jest FEEDBACK
✔ jak udzielać informacji zwrotnej
✔ jak komunikować trudne zadania
✔ jak dawać wskazówki, aby nie były odbierane jak reprymendy
✔ jak wzmacniać pracownika FEEDBACK-iem
Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.
Zasady FEEDBACK’u
– co, komu, kiedy
– zasada neutralności
– schemat WARTE
Modele FEEDBACK’u
– delegujący
– korygujący
– wspierający
– dyscyplinujący
– doszkalający
Rola asertywnej postawy
– kim jest dojrzały szef
– zarządzanie emocjami szefa i zespołu
– budowanie zasad i wartości
– asertywny zespół
Komunikacja z pracownikiem i z zespołem
– czym jest skuteczna komunikacja
– bariery komunikacyjne
– kiedy się nie dogadamy
– co pomaga w zrozumieniu komunikatów
FEEDBACK zwrotny
– przyjmowanie informacji zwrotnej od pracownika
– sztuka przyznawania się do błędu
– budowanie zaufania
– czym jest autorytet szefa
Grupowe FEEDBACKi
– rola zebrań
– jak sprawić, aby zebrania nie były “puste”
– jak prowadzić zebrania
– jak konstruktywnie zamykać zebrania
szkolenie Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym
szkolenie Delegowanie zadań, czyli jak zarządzać czasem managera i zespołu

sprawdź nasze szkolenia managerskie
trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera