Udoskonalenie umiejętności sprzedażowych
Poznanie i opanowanie technik skutecznej sprzedaży
Doskonalenie umiejętności atrakcyjnego prezentowania produktów i usług
Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.
Dzień I 10-17.00
Pre-test
Krótkie przypomnienie podstaw negocjacji
Wprowadzenie do gry negocjacyjnej
Etap pierwszy – przygotowanie strategii negocjacji
– uczestnicy w grupach negocjacyjnych tworzą swoją własną strategię negocjacji
– wsparcie trenera dla poszczególnych grup (wielkość grup: nie więcej niż 4 osoby w grupie i nie więcej niż 2 grupy negocjacyjne na szkolenie)
– omówienie studium przypadku jako tło do tworzonych strategii
Otwarcie negocjacji – rozpoczęcie gry negocjacyjnej
– przedstawienie pozycji wyjściowej
– zbadanie oferty konkurenta
– rewizja strategii
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do przeprowadzonego otwarcia negocjacji
Runda II
– wstępna oferta
– odpowiedź na ofertę
– rewizja strategii
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do II rundy
Runda III
– próba zamknięcia negocjacji
– ustalenie stanowisk wspólnych
– ustalenie stanowisk odrębnych
– podsumowanie informacji zebranych przez poszczególne grupy
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do III rundy
Zadanie na II dzień.
Dzień II 9.00-16.00
Domykanie negocjacji
– przełamywanie impasu
– próba ataku
– próba obrony
– omówienie studium przypadku w odniesieniu do domykania negocjacji
Część teoretyczna I moduł
– przełamywanie impasu
– próba szukania porozumienia
– taktyki negocjacyjne
– techniki manipulacji w negocjacjach
Mowa ciała w negocjacjach – praca z kamerą – runda IV
– rola odruchów
– uniki i wyłapywanie sygnałów kłamstwa
– ćwiczenia przed kamerą
– omówienie i poprawienie błędów
Domykanie negocjacji cz. II – kamera – runda V
– wykorzystanie jednej z poznanych taktyk
– wykorzystanie technik wywierania wpływu
– analiza scenki przed kamerą
Finalizacja negocjacji – runda VI
– obiekcje
– odpowiedzi na obiekcje
– oswajanie obiekcji
– szukanie wspólnych pól negocjacyjnych
– podsumowanie negocjacji
Część teoretyczna
– zasady domykania negocjacji
– technika uchylonych drzwi
– ujednolicenie stanowiska
– emocje i otoczka negocjacji
Ocena całej gry negocjacyjnej
– analiza błędów negocjacyjnych w strategii negocjacji
– ocena przygotowania stanowisk
– ocena rywalizacji, współpracy w trakcie negocjacji
– ocena realizacji założonych celów negocjatorów
Podsumowanie szkolenia i rozdanie certyfikatów.
trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera