✔ Jak osiągać cele sprzedażowe?
✔ Jak zdobywać zaufanie klienta?
✔ Jak osiągać własne cele nie krzywdząc klienta?
✔ Jak prezentować oferty?
✔ Jak domykać sprzedaż, kiedy klient się waha?
Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.
Sprzedaż relacyjna, czy pozycyjna
– handlowiec jako opiekun klienta
– moje interesy, a interesy klienta
Argumentacja sprzedażowa
– jakie argumenty są najskuteczniejsze
– jak dobierać kolejność argumentów
Proces sprzedaży
– budowanie baz klienckich
– zarządzanie bazami klienckimi
– wykorzystanie nowoczesnych narzędzi internetowych
– docieranie do decydenta
– budowanie relacji
– sondowanie potrzeb
Budowanie ofert
– ile ofert przesyłać
– co pokazać na początku
Domykanie sprzedaży
– sygnały kupna
– kiedy klient jest niezadowolony
– konkurencja już była, co zrobić
– kiedy klient odkłada decyzję
– domykać na siłę, czy odpuszczać
Relacje, czy interesy
– podsumowanie szkolenia
sprawdź nasze pozostałe szkolenia online
szkolenie ABC handlowca
polecamy również szkolenie 7 błędów handlowca

Sprawdź nasze szkolenia sprzedażowe
trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera