szkolenie Trudny klient Sopot - 22 edycja - euro-konsulting.pl

11-12 wrzesień ■ szkolenie SOPOT ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami

11-12 wrzesień ■ szkolenie SOPOT ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami

szkolenie Trudny Klient Sopot – cele

Profesjonalna obsługa klienta jest jednym z kluczowych obszarów współczesnej organizacji, celem tego szkolenia jest pokazanie w jaki sposób pracownicy działów obsługi klienta mogą realizować zadania związane z przyjmowaniem zamówień, pracą na recepcji, w działach reklamacji, call center, czy w dowolnym dziale mającym styczność z interesantami.

szkolenie Trudny klient Sopot – Dla kogo?

pracownicy działów obsługi klienta
pracownicy działów reklamacji
pracownicy recepcji
call center rozmowy przychodzące

szkolenie Trudny klient Sopot – metody pracy 

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia handlowca poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

szkolenie Trudny klient Sopot – Program

Typy temperamentów, czyli nie każdy klient
jest taki sam
TEST, sprawdź jaki ty masz temperament
Jakie są cechy poszczególnych typów temperamentu
Jak temperament wpływa na naszą komunikację z klientem

Profesjonalna obsługa klienta
Co zrobić aby być odebranym jako profesjonalista
Motywacja do odebrania telefonu
Chęć pomocy klientowi, wyczerpująca obsługa merytoryczna
Jak dać z siebie 100 + 2 %

Skuteczna komunikacja
Jak zrobić dobre wrażenie
Jak słuchać, jakie pytania i kiedy stosować
Jak wyrazić dbałość o klienta, jakich słów/stwierdzeń używać

„Trudny klient” i rola Asertywności i
budowania granic
Skuteczna reakcja na niezadowolenie/zażalenie klienta
Rozwiązania do postepowania z klientem typu: arogancki, gaduła, żartowniś
Wyznaczanie granic sfrustrowanemu klientowi
Metody odmowy klientowi pozwalające na pozostanie z nim w dobrych relacjach

Stresujące rozmowy
Sztuka opanowania emocji swoich i klienta, zmniejszenie napięcia, skierowanie
rozmowy w stronę rozwiązania
Przekazywanie dla klienta niekorzystnych dla niego informacji
Techniki pozwalające obniżyć poziom stresu

Mailowa obsługa klienta
Profesjonalny przebieg takiej rozmowy
Co wypada, czego unikać, co jest obowiązkowym elementem

  • szkolenie Sopot Trudny klient

szkolenie Trudny klient Sopot euro-konsulting.pl

Pierwotna cena wynosiła: 2999,00 zł.Aktualna cena wynosi: 2499,00 zł.

opinie uczestników