dla kogo?
- managerowie wyższego i średniego szczebla
- właściciele firm
- kandydaci na managerów
- osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów
✔ Jak wspierać pracownika?
✔ Jak udzielać informacji zwrotnej?
✔ Jakimi narzędziami wspierać pracownika?
✔ Jak usamodzielniać pracownika?
✔ Jak wspierać cały zespół ?
Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.
Etapy rozwoju pracownika
– nowy pracownik
– pracownik z rocznym stażem
– pracownik doświadczony
– pracownik wypalony
Ścieżki kariery ustalone przez Szefa wspierającego
– awans pionowy
– awans poziomy
– wsparcie w awansie wewnętrznym
– co zrobić, kiedy nie możliwości awansu pionowego
Narzędzia wsparcia pracownika
– onboarding – szkolenia wstępne
– szkolenia wewnętrzne, jak je planować
– rola szkoleń wewnętrznych
– jak przeprowadzić szkolenia wewnętrzne
Wsparcie emocjonalne od Szefa wspierającego
– manager jako coach
– podstawy coachingu
– rola emocji w pracy
– jak zaopiekować się emocjami pracownika
– rola uważności
Jak wspierać pracownika w zadaniu
– planowanie pracy z nowym pracownikiem
– planowanie pracy z doświadczonymi pracownikami
– jak usamodzielniać pracownika
– rola informacji zwrotnej w trakcie i po wykonanym zadaniu
Wsparcie zespołu
– zespół samouczący się
– szef jako inspirator
– narzędzia do pracy zespołowej
– zespół wspierający się
A kto wesprze managera 😉
– rola pracy nad sobą
– wsparcie z zewnątrz
– rozwój wewnętrzny
Od trenera
Szkolenie jest przeznaczone dla tych, którzy mają tendencję do zbytniego opiekowania się pracownikiem. Taka nadopiekuńczość często kończy się tworzeniem sobie dodatkowej pracy, a przecież nie po to mamy zespół, aby generował dodatkowe zadania managerowi, tylko osiągał coraz lepsze wyniki. Dlatego stworzyłem szkolenie, które jest rodzajem wsparcia dla takich managerów, dla ich postaw dążących do stania się liderem przez duże „L”. Faza wsparcia jest potrzebna głównie na początku pracy, w trakcie przy nowych zadaniach, ewentualnie przy zadaniach trudnych. Wówczas i manager, ale także dojrzały zespół wspiera się nawzajem, by przetrwać trudny czas i dawać z siebie to co najlepsze. Sprawdź nasze pozostałe.
Warsztat, bo tak chce, żeby to szkolenie było postrzegane, także w wersji online (dbamy o to aby grupy nie przekraczały liczby pięciu osób w wersji online, a w wersji stacjonarnej dwunastu osób), jest najlepszą metodą pracy jeśli chodzi o szkolenia problemowe. Nastawiam się na omawianie nie tylko teorii, ale przede wszystkim ćwiczymy na realnych sytuacjach managera. Szkolenia Warszawa, organizujemy nie tylko w stolicy, także w wersji na zamówienie z datą do uzgodnienia, wówczas dojeżdżam na terenie kraju do Was. Zdarzały się także wyjazdy zagraniczne.
Podsumowując szkolenie Szef wspierający to kompletne, przemyślane kompendium teorii i praktyki, dzięki, któremu zyskasz czas dla siebie jako manager, będziesz mógł skoncentrować się na strategicznych zdaniach i staniesz się szefem wspierającym, ale nie wyręczającym swoich pracowników. Praca na szkoleniu, ale także po nim sprawi, że Twoje wyniki będą rosły, utrwalić je możesz także poprzez pracę jeden na jeden, w trakcie sesji coachingowych, jeden dzień szkolenia jest ok, ale warto utrwalać wiedzę i budować w sobie poczucie szefa wspierającego i usamodzielniającego.
SPRAWDŹ NASZE POZOSTAŁE SZKOLENIA
Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym

sprawdź nasze szkolenia managerskie
trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera