szkolenie obsługa klienta w urzędzie Warszawa - euro-konsulting.pl

608 456 600

tel. 608 456 600

12 ■ GRUDZIEŃ ■ szkolenie WARSZAWA ■ OBSŁUGA KLIENTA W URZĘDZIE ■ jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu

799,00 

VAT 0%

.

CEL SZKOLENIA

✔   Jaki się komunikować z klientem?
✔   Czym się kończy nieznajomość psychologii komunikacji?
✔   Jak organizować pracę w dziale obsługi klienta w urzędzie?
✔   Jak radzić sobie z sytuacjami stresowymi?

PROGRAM SZKOLENIA

Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.
Komunikacja z klientem, jako narzędzie kierowania zespołem

– model efektywnej komunikacji
– zasady informacji zwrotnej
– eksperyment komunikacyjny, co się dzieje,
kiedy nie przestrzegamy podstawowych reguł komunikacyjnych
– bariery komunikacyjne
szkolenie obsługa klienta w urzędzie Warszawa

Standardy obsługi klienta

– Czynniki wpływające na te standardy
– Mierniki skutecznej obsługi klienta
– Wskaźnik reklamacji, jak go mierzyć
– Praca nad jakością

Praca ze stresem

– źródła stresu
– jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami
– jak rozładowywać stres

System wartości i misja urzędnika

– komunikowanie wartości
– zachęcanie do przestrzegania wartości
– system podtrzymujący

Ćwiczenia – asertywne przekazywanie trudnych informacji

– kiedy przedłuża się realizacja sprawy
– kiedy potrzebne są dodatkowe dokumenty
– kiedy zmienia się zakres sprawy
– wasze propozycje…..
szkolenie obsługa klienta w urzędzie Warszawa

szkolenie Obsługa klienta w urzędzie Warszawa euro-konsulting.pl

 

 

 

 

 

 

sprawdź pozostałe szkolenia z zakresu komunikacji, asertywności i rozwoju osobistego

trenerzy

Jarek Łukjańczuk

trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.

metody pracy

dla kogo?

szczegóły organizacyjne

  • certyfikaty w formie elektronicznej
  • materiały w formie elektronicznej
  • kontakt z trenerem do 7 dni po szkoleniu
  • w cenie szkoleń stacjonarnych catering w tym lunch
  • godziny szkoleń stacjonarnych jednodniowych 11.00-16.00
  • godziny szkoleń dwudniowych - I dz. 12.30-18.30 II dz. 9.00-15.00
  • godziny szkoleń online w aplikacji MS TEAMS11.00-16.00
  • szkolenia z dojazdem trenera na terenie kraju - DOJAZD w cenie
  • szkolenie z dojazdem trenera program dopasowany do grupy
  • szkolenia na zamówienie termin ustalamy wspólnie
  • szkolenia z dojazdem trenera grupy już od 5 osób
  • szkolenia ONLINE na zamówienie dla grup już od 2 osób
  • szkolenia ONLINE prowadzimy w aplikacji MS TEAMS - nie musisz jej posiadać

warsztatowe podejście

– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

wybrane opinie uczestników

szkolenie w formie warsztatu sprzyjało atmosferze, aktywny udział w szkoleniu pomagał w przyswajaniu wiedzy, kompetentny trener
Patrycja Jarząbek
Forma prowadzenia szkolenia bardzo pozytywna, dobre przekazanie wiedzy
Magdalena Wiewióra
ciekawie prowadzone szkolenie
Ireneusz Szczurek
szkolenie rzeczowe, umiejętna budowa dobrej atmosfery i integracji grupy na szkoleniu przez instruktora. Trener kompetentny, otwarty na reakcję uczestników
Arkadiusz Rokosa
informacje przekazywane w sposób prosty, logiczny. Poparte obrazowymi przykładami. Informacje w 100% przydatne
Justyna Dziedzic – Mazur