dla kogo?
- pracownicy obsługi klienta
- pracownicy recepcji
- pracownicy działów reklamacji
- pracownicy call center/infolinii
- pracownicy urzędów
✔ Jaki się komunikować z klientem?
✔ Czym się kończy nieznajomość psychologii komunikacji?
✔ Jak organizować pracę w dziale obsługi klienta w urzędzie?
✔ Jak radzić sobie z sytuacjami stresowymi?
Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.
Komunikacja z klientem, jako narzędzie kierowania zespołem
– model efektywnej komunikacji
– zasady informacji zwrotnej
– eksperyment komunikacyjny, co się dzieje,
kiedy nie przestrzegamy podstawowych reguł komunikacyjnych
– bariery komunikacyjne
szkolenie obsługa klienta w urzędzie Warszawa
Standardy obsługi klienta
– Czynniki wpływające na te standardy
– Mierniki skutecznej obsługi klienta
– Wskaźnik reklamacji, jak go mierzyć
– Praca nad jakością
Praca ze stresem
– źródła stresu
– jak sobie radzić z trudnymi sytuacjami
– jak rozładowywać stres
System wartości i misja urzędnika
– komunikowanie wartości
– zachęcanie do przestrzegania wartości
– system podtrzymujący
Ćwiczenia – asertywne przekazywanie trudnych informacji
– kiedy przedłuża się realizacja sprawy
– kiedy potrzebne są dodatkowe dokumenty
– kiedy zmienia się zakres sprawy
– wasze propozycje…..
szkolenie obsługa klienta w urzędzie Warszawa

sprawdź pozostałe szkolenia z zakresu komunikacji, asertywności i rozwoju osobistego
trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera