dla kogo?
- managerowie wyższego i średniego szczebla
- właściciele firm
- kandydaci na managerów
- osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów
✔ Jak doprowadzić do sytuacji 7 poziomu delegowania?
✔ Jak radzić sobie z trudnymi i cennymi pracownikami?
✔ Jak udzielać informacji zwrotnej?
✔ Co zrobić by błędy w realizacji zadań zdarzały się jak najrzadziej?
Zorganizuj swoje szkolenie z tego tematu w wersji dwu lub trzydniowej w górach lub nad morzem już od 3 do 5 osób.
DZIEŃ I godz. 12.30-18.30
Jak zarządzać w XXI wieku
– cele firmy, a cele zespołu
– teoria MBO
– misja, wizja, wartości organizacji
– wartości szefa
– firmy turkusowe
– jaki typ zarządzania wybrać
Style zarządzania
– jaki jest mój styl zarządzania
– test
– teoria X,Y
– kiedy szef staje się szefem kompleksowym
LUNCH
Rola komunikacji w firmie
– systemy komunikacji
– przepływ raportów
– komunikacja pozioma
– komunikacja pionowa
Zarządzanie emocjami
– czym są emocje
– jak je rozpoznawać
– jak nimi zarządzać
– emocje w zespole
– rozwiązywanie konfliktów
DZIEŃ II godz. 9.00-14.30
Rola planowania
– plany długoterminowe
– KPI
– elementy zarządzania projektem
– wykres Gantta
– wariantowanie
Planowanie krótkoterminowe
– macierz Eisenhowera
– priorytetyzacja zadań
– zasada Pareto
– złota zasada zarządzania czasem
– stałe punkty dnia
– co znaczy priorytet
Jak zaplanować nieprzewidywalne
– zasada okienek
– zasada cichego czasu
– dystraktory
– plany awaryjne
Jak zarządzać czasem pracowników
– plany dnia pracowników
– zarządzanie kalendarzami
– kiedy szef staje się dystraktorem
LUNCH

sprawdź nasze szkolenia managerskie
trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.
– szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu,
– w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
– integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
– uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z pracy poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
– szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
– uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera