szkolenie z komunikacji - euro-konsulting.pl

22-23 maj – KAZIMIERZ DOLNY – szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole

22-23 maj – KAZIMIERZ DOLNY – szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole

szkolenie z komunikacji – CEL

Ile Cię kosztują błędy komunikacyjne?
Jak skutecznie się komunikować?
Jak konstruować informację zwrotną?
Jak nie demobilizować zespołu poprzez niewłaściwe nastawienie?

szkolenie z komunikacji 

Od trenera

Zwykle szkolenia z komunikacji są traktowane zdawkowo i pobieżnie, tymczasem to w tym obszarze popełniamy masę podstawowych błędów. I nie chodzi wcale o błędy dykcyjne, czy stylistyczne. Te oczywiście mogą mieć wpływ na jakość komunikacji, ale to spokojnie możemy zostawić je na później. Zwykłe błędy: – pomijanie informacji, zniekształcanie, nie dbanie o prawidłową informację zwrotną, kosztują codziennie nieświadomych przedsiębiorców i ich pracowników niepotrzebny stres i pieniądze.

Warsztaty z komunikacji na każdym szczeblu organizacyjnym powinny być czymś tak naturalnym, jak oddychanie, jedzenie, czy picie wody 😉 Pomyśl, że mógłbyś oszczędzić 10% niepotrzebnie wykonywanych czynności, które są konieczne, kiedy się nie dogadujecie. Tymczasem liczba codziennie ponawianych czynności spowodowanych błędami komunikacyjnymi kosztują cię nieporównanie więcej zasobów niż tylko te 10%.

Koszty nieporozumień to czasami być. albo nie być organizacji, związków, instytucji. Nie pozwól, aby złe nawyki psuły atmosferę w Twoim zespole.

szkolenie z komunikacji w zespole – program

DZIEŃ I godz. 12.00-18.00

BŁĄD 1 – NIESŁUCHANIE
– jak słuchać, żeby usłyszeć
– zasady aktywnego słuchania
– dlaczego nie słuchamy

LUNCH

BŁĄD 2 – DYKCJA
– czy na pewno mówisz składnie
– jak mówić, by mnie usłyszano
– ćwiczenia z dykcji

Rola procedur i procesów
– work flow
– krzywa uczenia organizacji
– ograniczanie błędów komunikacyjnych
– filozofia TQM

BŁĄD 3 – BŁĘDY ATRYBUCJI
– zniekształcenia komunikacyjne, jak ich uniknąć
– filtrowanie informacji, dlaczego to robimy
– pomijanie i dodawanie znaczeń
– skąd biorą się atrybucje

Eksperyment komunikacyjny
– bariery komunikacyjne
– jak je niwelować
– rola nastawienia

DZIEŃ II godz. 9.00-14.00

BŁĄD 4 – BRAK CHEMII
– jak zła atmosfera rujnuje porozumienie i komunikacje
– jak rozwiązywać nieporozumienia
– jak rozwiązywać konflikty

BŁĄD 5 – BRAK SŁOWNIKÓW POJĘĆ
– po co tworzyć słowniki pojęć
– jak tworzyć schematy komunikacyjne
– ćwiczenia

6 – ILE CIĘ KOSZTUJĄ BŁĘDY KOMUNIKACYJNE
– koszty poprawek i nieporozumień
– wnioski
– zalecenia dla Twojego zespołu

Przygotowywanie scenariuszy komunikacyjnych
– komunikacja wewnętrzna
– komunikacja zewnętrzna
– rola korekt scenariuszy

Asertywność w komunikacji
– definicja
– ustalanie celów
– rola zasad pracy w zespołach

Schematy asertywnej komunikacji
– komunikat typu JA
– schemat FUO
– zastosowanie w praktyce

LUNCH

szkolenie z komunikacji – dla kogo

członkowie zespołów
właściciele firm
kandydaci na managerów
osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów

managerowie

 szkolenie z komunikacji – metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

szkolenie z komunikacji – trenerzy

Jarosław Łukjańczuk
trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.

Powiązanie szkolenia>

– Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownia
– Jak nie poprawiać tego samego 100 razy, czyli komunikacja w zespole

szkolenie z komunikacji euro-konsulting.pl

opinie uczestników

  • Magdalena Krzoska – miło, ciekawie i sympatycznie
  • Anita Kuczaj – szkolenie bardzo interesujące, zawarte w nim informacje będą bardzo przydatne w mojej pracy. Szkolący OK.
  • Maria Krzyżowska – profesjonalizm
  • Artur Plaza – ciekawy sposób prowadzenia szkoleń. Trener dobrze przygotowany merytorycznie
  • Celina Pudełko – profesjonalne podejście do tematu
  • Artur Zasada – wszystko ok.
  • Ireneusz Szczurek – ciekawie prowadzone szkolenie
  • Zbigniew Wachnik – brak zastrzeżeń, prowadzący jest bardzo kompetentną osobą
  • Magdalena Wiewióra – Forma prowadzenia szkolenia bardzo pozytywna, dobre przekazanie wiedzy
  • Edyta Turlejska – profesjonalne podejście, miła atmosfera
  • Artur Sobieraj – pełen profesjonalizm. Bardzo dobry i sympatyczny trener
  • Bartłomiej Tomczak – szkolenie przydatne i pouczające. Kompetentny trener
  • Waldemar Grupa – wysoki poziom, szkolenie treściwe
  • Monika Kaczmarek – szkolenie bardzo energiczne, wg mojej opinii bardzo dobre
  • Marcin Kalara – szkolenie w formie warsztatów, fajnie prowadzone i zorganizowane

szkolenie z komunikacji Naucz się skutecznie komunikować i zbuduj silniejsze relacje. Zapisz się na szkolenie już dziś!

2399,00 

opinie uczestników