Rynek dynamicznie rośnie, ale zarządzanie działem sprzedaży wcale nie jest takie proste.
Sprawdzone sposoby, psychologiczne podejście do tematu zarządzania sprzedażą, tego dowiecie się Państwo na naszym szkoleniu z zarządzania działem sprzedaży.
Metody pracy
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Program Szkolenia
Charakterystyka działu sprzedaży
– motywowanie zadaniowe
– dobór zespołu
Proces grupowy
– kreowanie liderów
– przewidywanie zagrożeń
Sposoby przekazywania planów sprzedażowych
– rola szefa działu sprzedaży
– prowadzenie zebrań
Budowanie autorytetu
Rekrutacja nowych handlowców
Szkolenia wewnętrzne
– warsztaty
– training on the job
– wsparcie szefa
Podsumowanie
Prowadzący
Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji.