2799,00 zł
jak wyrobić nawyk domykania sprzedaży
jak zwiększyć sprzedaż
jak nie tracić wyedukowanych potencjalnych klientów
jak nie oddawać klientów konkurencji
handlowcy
pracownicy działu obsługi klienta
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu, w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy, integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera, uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich, szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach, uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Sygnały kupna
– jak je rozpoznać?
– rola mowy ciała
– pomyłki Freudowskie
Kiedy klient na pewno nie kupi?
– czynniki wewnętrzne klienta
– czynniki wewnętrzne sprzedawcy
Próba finalizacji
– balon próbny
– zjawisko reaktancji
– wyjątkowa oferta
Techniki domykania transakcji
– sprawy drażliwe
– rola otoczenia
– metody perswazyjne
– rola zobowiązań
Sprzedaj i nie miej skrupułów
– dlaczego boimy się domknąć sprzedaż?
– efekt wielkich liczb
– „pierwszy raz”
– „niewiniątko”
Ćwiczenia z domykania sprzedaży
– poker
– kiedy klient mówi później
– muszę zapytać żonę
– szefa nie ma będzie po urlopie
– ostatnie słowo