Wpisy
- Szkolenia menedżerskie - co to znaczy w dzisiejszych czasach? (6 grudnia 2024)
- Zarządzanie sobą, czy czasem? (8 listopada 2024)
- Jak wspierać, ale nie wyręczać pracowników? (8 listopada 2024)
- Jak nie bać się trudnego klienta? (8 listopada 2024)
Strony
- Podsumowanie zamówienia (15 lutego 2025)
- artykuły (6 grudnia 2024)
- szkolenia dofinansowane (2 września 2024)
- o nas (1 sierpnia 2024)
- katalog szkoleń (23 listopada 2023)
- Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (21 lipca 2023)
- promowane szkolenia (21 czerwca 2023)
- mapa strony (2 czerwca 2023)
- kalendarz szkoleń (2 czerwca 2023)
- sklep ze szkoleniami (17 grudnia 2022)
- szkolenia (29 listopada 2022)
- szkolenia sprzedaż (29 listopada 2022)
- BADANIE POTRZEB KLIENTA, jak to wykorzystać do przygotowywania świetnych ofert i zdobywania zadowolonych klientów (20 marca 2023)
- Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (1 grudnia 2022)
- Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać na tacy klientów konkurencji (25 listopada 2022)
- Typologia klientów (25 listopada 2022)
- Trudny Klient (25 listopada 2022)
- Sprzedaż telefoniczna (25 listopada 2022)
- Przyjazna obsługa i komunikacja z klientem (25 listopada 2022)
- OBRONA CENY, czyli nie bój się pokazywać wyższych cen (25 listopada 2022)
- Budowanie systemu motywacji pracowników (25 listopada 2022)
- ABC handlowca, czyli co każdy handlowiec wiedzieć powinien (25 listopada 2022)
- Jak nie obniżać ceny w nieskończoność, czyli sekrety asertywnego negocjatora z elementami marketingu (25 listopada 2022)
- Symulacje negocjacji (25 listopada 2022)
- Sprzedaż w warunkach silnej konkurencji (25 listopada 2022)
- 7 podstawowych błędów handlowca, czyli jak ochronić marżę (21 listopada 2022)
- coaching (25 listopada 2022)
- Rozwiązywanie konfliktów (25 listopada 2022)
- Planowanie szkoleń (25 listopada 2022)
- Psychologia pracownika - Warsztat Managera (24 listopada 2022)
- szkolenia managerskie ponad 1000 zadowolonych klientow (21 listopada 2022)
- Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym - 6 godzin warsztatu (26 listopada 2022)
- Trudne rozmowy z pracownikami (25 listopada 2022)
- Style zarządzania (25 listopada 2022)
- Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw dla menedżerów (25 listopada 2022)
- Szef zorganizowany, czyli jak poukładać sobie zespół, dział, firmę (25 listopada 2022)
- Ocena finansowa przedsięwzięć inwestycyjnych i standing przedsiębiorstwa (21 listopada 2022)
- Zarządzanie działem sprzedaży (21 listopada 2022)
- ABC managera (19 listopada 2022)
- Opinie klientów (18 listopada 2022)
- Zaufali Nam (18 listopada 2022)
- Trenerzy (17 listopada 2022)
- Kontakt (17 listopada 2022)
- strona główna szkolenia dla firm (16 listopada 2022)
Produkty
- 12 sierpnia szkolenie WARSZAWA Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online (21 marca 1142)
- 13 sierpnia szkolenie - ONLINE - KREATYWNY Manager, czyli 7 sposobów jak dodać energii w naszym zespole (21 marca 1141)
- 5 września - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (23 lutego 1118)
- 5 września - szkolenie WARSZAWA - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (22 lutego 1118)
- 6 września - szkolenie WARSZAWA - Obsługa klienta w urzędzie, jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu (22 lutego 1117)
- 13 września szkolenie KATOWICE Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online (26 kwietnia 1110)
- 17 września - szkolenie ONLINE - Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (26 kwietnia 1106)
- 23-24 września -szkolenie ZAKOPANE - ABC managera Hotel Radisson Blu ***** (22 kwietnia 1100)
- 30 września - szkolenie KRAKÓW - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (7 kwietnia 1093)
- 4 października - szkolenie ONLINE - Obsługa nie tylko trudnego klienta w urzędzie, jak ją doskonalić zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu (7 kwietnia 1089)
- 23 października - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 1070)
- 25 października - szkolenie Gdańsk - ABC handlowca, jak zostać nieustępliwym i skutecznym handlowcem (7 kwietnia 1068)
- 30 października - szkolenie ONLINE - Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (7 kwietnia 1063)
- 10 grudnia - szkolenie ONLINE - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (21 marca 1022)
- 16-17 grudzień SOPOT - Sztuka FEEDBACK'u, jak dawać pracownikom mądre wskazówki, zwracać uwagę na błędy, dodawać energii (29 października 1016)
- 18 grudzień - BRAK MIEJSC - szkolenie KATOWICE - TRUDNY KLIENT - czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (26 kwietnia 1014)
- 7-8 styczeń - szkolenie ONLINE - Szef zorganizowany, czyli jak unikać kosztownych błędów (7 kwietnia 0929)
- 9-10 stycznia - szkolenie ONLINE - ABC managera (7 kwietnia 0926)
- 13 stycznia szkolenie ONLINE - Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (7 maja 0922)
- 15 stycznia - szkolenie Łódź - ABC handlowca, jak zostać nieustępliwym i skutecznym handlowcem (26 kwietnia 0920)
- 17 stycznia Warszawa - szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole (15 listopada 0918)
- 17 stycznia - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 maja 0918)
- 20-21 styczeń - BRAK MIEJSC - Zakopane - szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole (29 października 0915)
- 24 stycznia - szkolenie ONLINE - ABC handlowca, jak zostać nieustępliwym i skutecznym handlowcem (7 kwietnia 0911)
- 24 stycznia - szkolenie WROCŁAW - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (23 marca 0911)
- 31 styczeń - szkolenie KATOWICE - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (16 stycznia 0904)
- 4 luty - szkolenie WARSZAWA Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online (26 kwietnia 0900)
- 5 luty - BRAK MIEJSC - szkolenie KRAKÓW - TRUDNY KLIENT - czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (17 stycznia 0899)
- 11 luty - szkolenie WARSZAWA - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 0893)
- 13 luty - szkolenie ŁÓDŹ - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (16 stycznia 0891)
- 14 luty - szkolenie ŁÓDŹ - Obsługa nie tylko trudnego klienta w urzędzie, jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu (7 kwietnia 0890)
- 20 - 21 luty - szkolenie ONLINE - 10 KARDYNALNYCH błędów MANAGERA ... i/lub właściciela firmy (małej, średniej, dużej...każdej 😉 (20 stycznia 0884)
- 28 luty - szkolenie WARSZAWA - Delegowanie zadań, czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu (15 stycznia 0876)
- 3 marzec - szkolenie ONLINE Sztuka - FEEDBACKU, jak dawać pracownikom wskazówki, zwracać uwagę na błędy, dodawać energii (6 listopada 0872)
- 3-4 marca - BRAK MIEJSC - szkolenie WARSZAWA - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (30 października 0872)
- 6 marzec - szkolenie WARSZAWA - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (25 kwietnia 0869)
- 19 marca szkolenie ONLINE Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online (7 kwietnia 0856)
- 20-21 marzec 2025 - szkolenie ZAKOPANE, ABC managera (26 października 0854)
- 27-28 marzec - szkolenie SOPOT - Szef zorganizowany, czyli jak unikać kosztownych błędów (17 stycznia 0848)
- 1 kwiecień - szkolenie ONLINE - Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (26 kwietnia 0843)
- 10 kwiecień - szkolenie KRAKÓW - Delegowanie zadań, czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu (31 października 0834)
- 10-11 kwiecień ZAKOPANE - szkolenie Szef SKUTECZNY, czyli 5 błędów w komunikacji w Twoim zespole (12 marca 0834)
- 14-15 kwiecień - szkolenie WARSZAWA - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (19 lutego 0830)
- 16 kwiecień - szkolenie WROCŁAW - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 0828)
- 17 kwiecień - szkolenie ŁÓDŹ - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 0827)
- 18 kwiecień - szkolenie KATOWICE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 0826)
- 24 kwietnia ■ szkolenie ONLINE ■ Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (7 kwietnia 0820)
- 25 kwietnia - szkolenie ONLINE - Delegowanie zadań, czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu (26 kwietnia 0819)
- 28 kwiecień ■ szkolenie WROCŁAW ■ Delegowanie zadań, czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu (19 lutego 0816)
- 5 maja - szkolenie KATOWICE - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (7 kwietnia 0809)
- 6 maj - szkolenie KRAKÓW - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (5 lutego 0808)
- 7 maj - szkolenie WARSZAWA - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (26 kwietnia 0807)
- 8 maj - szkolenie ŁÓDŹ- Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (5 lutego 0806)
- 8 maj - szkolenie KATOWICE - Delegowanie zadań, czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu (15 stycznia 0806)
- 9 maj - szkolenie POZNAŃ - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (26 kwietnia 0805)
- 9 maj - szkolenie POZNAŃ - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 0805)
- 12 maj ■ szkolenie WROCŁAW ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (28 listopada 0802)
- 13 maj ■ szkolenie POZNAŃ ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (7 kwietnia 0801)
- 13 maj - szkolenie WROCŁAW - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (5 lutego 0801)
- 14 maj ■ szkolenie ŁÓDŹ ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (7 kwietnia 0800)
- 15 maj ■ szkolenie Warszawa ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (26 grudnia 0799)
- 15 maj - szkolenie GDAŃSK - Umiejętna finalizacja sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (17 kwietnia 0799)
- 16 maj 2025 ■ szkolenie GDAŃSK ■ TRUDNY KLIENT, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (26 listopada 0798)
- 19 maj -szkolenie KATOWICE - TRUDNY KLIENT - czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (9 grudnia 0795)
- 19 MAJ - szkolenie ONLINE - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (7 kwietnia 0795)
- 19 maj - szkolenie KRAKÓW - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 0795)
- 20 maj - szkolenie KRAKÓW - TRUDNY KLIENT, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (30 listopada 0794)
- 21 maj - szkolenie KATOWICE - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (30 października 0793)
- 21 MAJ ■ szkolenie ONLINE ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (21 marca 0793)
- 22 MAJ - szkolenie ONLINE - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (22 kwietnia 0792)
- 22-23 maj - KAZIMIERZ DOLNY - szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole (12 marca 0792)
- 23 maja - szkolenie ONLINE - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (19 lutego 0791)
- 26 maj - szkolenie POZNAŃ - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (17 grudnia 0788)
- 26-27 maj 2025 - szkolenie ZAKOPANE - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (30 października 0788)
- 26 MAJ - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (22 kwietnia 0788)
- 27 maj - szkolenie WROCŁAW - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (30 października 0787)
- 28 maj - szkolenie KRAKÓW - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (30 października 0786)
- 29-30 MAJA szkolenie ZAKOPANE - ABC managera Hotel Radisson Blu ***** (17 października 0785)
- 29 maj - szkolenie WARSZAWA - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (7 kwietnia 0785)
- 2 czerwca - szkolenie Szczecin - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (30 października 0781)
- 2 czerwiec - szkolenie GDAŃSK - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 0781)
- 2-3 czerwiec ZAKOPANE - Sztuka FEEDBACK'u, jak dawać pracownikom mądre wskazówki, zwracać uwagę na błędy, dodawać energii (6 marca 0781)
- 3 czerwca - szkolenie KRAKÓW - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (16 stycznia 0781)
- 4 czerwca - szkolenie WARSZAWA - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (30 października 0779)
- 5-6 czerwca ZAKOPANE - szkolenie KREATYWNY Zespół, czyli 7 sposobów jak dodać energii w naszym zespole (30 października 0778)
- 6 CZERWIEC - szkolenie ONLINE - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (7 kwietnia 0777)
- 9 czerwca 2025 - szkolenie ŁÓDŹ - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (30 października 0774)
- 9 CZERWIEC - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (26 kwietnia 0774)
- 9-10 czerwca - szkolenie SOPOT - Delegowanie zadań, czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu (19 lutego 0774)
- 11 CZERWIEC - szkolenie ONLINE - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (22 lutego 0772)
- 12-13 czerwiec ■ szkolenie ZAKOPANE ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (18 kwietnia 0771)
- 12-13 czerwca 2025 - szkolenie SOPOT- Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (16 kwietnia 0771)
- 16-17 czerwca 2025 - szkolenie SOPOT - Szef zorganizowany, czyli jak unikać kosztownych błędów (26 kwietnia 0766)
- 19-20 czerwca - szkolenie ZAKOPANE - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji - Hotel Radisson ***** (7 maja 0764)
- 3-4 lipiec 2025 - szkolenie SOPOT - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (11 września 0750)
- 10-11 lipiec SOPOT 2025 - szkolenie online KREATYWNY Zespół, czyli 7 sposobów jak dodać energii w naszym zespole (23 lutego 0743)
- 16-17 lipiec ZAKOPANE - szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole (29 października 0737)
- 4 sierpień 2025 - szkolenie GDAŃSK - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (25 kwietnia 0718)
- 4-5 wrzesień 2025 - szkolenia SOPOT - Szef zorganizowany, czyli jak unikać kosztownych błędów (26 kwietnia 0687)
- 9 wrzesień - szkolenie WARSZAWA - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (19 lutego 0682)
- 11-12 wrzesień ■ szkolenie SOPOT ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (15 kwietnia 0680)
- 25-26 wrzesień 2025 - szkolenie SOPOT- Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (30 października 0666)
- 1-3 październik 2025 - szkolenie ZAKOPANE- Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (30 października 0660)
- 23-24 październik - szkolenie ZAKOPANE - Delegowanie zadań, czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu (19 lutego 0638)
- 31 października - szkolenie Warszawa - ABC handlowca, jak zostać nieustępliwym i skutecznym handlowcem (7 maja 0630)
- 12 listopad - szkolenie ONLINE Sztuka FEEDBACKU, jak dawać pracownikom wskazówki, zwracać uwagę na błędy, dodawać energii (7 kwietnia 0618)
- 20-21 listopad 2025 - szkolenie ZAKOPANE - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (29 października 0609)
- 27-28 listopad 2025 - szkolenie SOPOT - Szef zorganizowany, czyli jak unikać kosztownych błędów (26 kwietnia 0603)
- mentoring menedżerski - 10 KARDYNALNYCH błędów MANAGERA ... i/lub właściciela firmy (małej, średniej, dużej...każdej 😉 - NA ZAMÓWIENIE - ONLINE 1 na 1 (20 grudnia 0100)
- szkolenie ONLINE - 10 KARDYNALNYCH błędów MANAGERA ... i/lub właściciela firmy (małej, średniej, dużej...każdej 😉 - NA ZAMÓWIENIE - ONLINE już od 2 osób (20 grudnia 0100)
- szkolenie 10 KARDYNALNYCH błędów MANAGERA ... i/lub właściciela firmy (małej, średniej, dużej...każdej 😉 - z DOJAZDEM trenera już od 5 osób (20 grudnia 0100)
- Obsługa klienta w urzędzie, jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu - szkolenie ONLINE na zamówienie od 2 osób (12 listopada 0100)
- Obsługa klienta w urzędzie, jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu - szkolenie z DOJAZDEM trenera od 5 osób (12 listopada 0100)
- szkolenie >>> Delegowanie zadań, czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu >>> szkolenie na zamówienie >>> ONLINE >>> od 2 osób (9 listopada 0100)
- szkolenie Delegowanie zadań, czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu z DOJAZDEM trenera od 5 osób (9 listopada 0100)
- szkolenie >>> Delegowanie zadań, czyli informacja zwrotna i usamodzielnianie zespołu >>> wersja 1 na 1 >>> ONLINE (9 listopada 0100)
- ■ na zamówienie ■ szkolenie ONLINE ■ 1 na 1 ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (5 listopada 0100)
- ■ na zamówienie ■ szkolenie ONLINE ■ od 2 osób ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (5 listopada 0100)
- Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika - wersja 1 na 1 ONLINE (5 listopada 0100)
- Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika - wersja ONLINE od 2 osób (5 listopada 0100)
- 7 podstawowych błędów handlowca, czyli jak ochronić marżę - szkolenie ONLINE na zamówienie od 2 osób (5 listopada 0100)
- Umiejętne zamykanie sprzedaży - wersja 1 na 1 ONLINE (5 listopada 0100)
- Umiejętne zamykanie sprzedaży - szkolenie ONLINE na zamówienie od 3 osób (5 listopada 0100)
- szkolenie Jak sprzedawać produkty i usługi PREMIUM z DOJAZDEM trenera od 5 osób (22 października 0100)
- 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę - wersja ONLINE 1 na 1 (22 października 0100)
- Jak nie poprawiać tego samego 100 razy, czyli komunikacja w zespole - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (25 września 0100)
- Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym - wersja 1 na 1 (16 sierpnia 0100)
- Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym - wersja na zamówienie ONLINE od 2 osób (16 sierpnia 0100)
- szkolenie KREATYWNY zespół, czyli 7 sposobów jak dodać energii NASZEMU zespołowi - dla GRUP od 5 osób (14 sierpnia 0100)
- szkolenie Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (11 sierpnia 0100)
- szkolenie ONLINE KREATYWNY zespół, czyli 7 sposobów jak dodać energii NASZEMU zespołowi - na zamówienie od 2 osób (25 lipca 0100)
- szkolenie ONLINE na zamówienie Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online - od 2 osób (11 czerwca 0100)
- szkolenie Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online - Z DOJAZDEM trenera od 5 osób (11 czerwca 0100)
- szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (10 czerwca 0100)
- Trudne rozmowy z pracownikami - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (24 kwietnia 0100)
- szkolenie Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (7 kwietnia 0100)
- Badanie potrzeb klienta podczas rozmowy handlowej - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (20 marca 0100)
- Umiejętne zamykanie sprzedaży - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (21 lutego 0100)
- ABC handlowca - na zamówienie od 5 osób (10 lutego 0100)
- ■ na zamówienie ■ szkolenie z DOJAZDEM trenera ■ od 5 osób ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami szkolenie (10 lutego 0100)
- szkolenie ABC managera z DOJAZDEM trenera od 5 osób - 2 DNI (9 lutego 0100)
- szkolenie Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym z DOJAZDEM trenera od 5 osób (22 stycznia 0100)
- szkolenie 7 błędów handlowca, czyli jak ochronić marżę - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (21 stycznia 0100)
- szkolenie Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu - ONLINE na zamówienie od 2 osób (16 stycznia 0100)
- szkolenie Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu - wersja ONLINE 1 na 1 (15 stycznia 0100)
Kategorie
Kategorie produktów
- Kazimierz Dolny
- e szkolenia
- miasta
- rodzaj szkolenia
- Szczecin
- szkolenia dla handlowców
- szkolenia czerwiec
- szkolenia grudzień
- szkolenia kwiecień
- szkolenia lipiec
- szkolenia listopad
- szkolenia luty
- szkolenia maj
- szkolenia managerskie Gdańsk
- szkolenia managerskie Katowice
- szkolenia managerskie Kraków
- szkolenia managerskie Łódź
- szkolenia managerskie Poznań
- szkolenia managerskie Sopot
- szkolenia managerskie Warszawa
- szkolenia managerskie Wrocław
- szkolenia managerskie Zakopane
- szkolenia marzec
- szkolenia menedżerskie Warszawa
- szkolenia październik
- szkolenia sierpień
- szkolenia sprzedażowe Gdańsk
- szkolenia sprzedażowe Katowice
- szkolenia sprzedażowe Kraków
- szkolenia sprzedażowe Łódź
- szkolenia sprzedażowe Poznań
- szkolenia sprzedażowe Sopot
- szkolenia sprzedażowe Warszawa
- szkolenia sprzedażowe Wrocław
- szkolenia sprzedażowe Zakopane
- szkolenia styczeń
- szkolenia wrzesień
- warianty szkolenia 10 błędów menedżera
- warianty szkolenia 7 błędów handlowca
- warianty szkolenia ABC Managera
- warianty szkolenia delegowanie zadań
- warianty szkolenia szef wspierający
- warianty szkolenia szef zorganizowany
- warianty szkolenia trudny klient
- warianty szkolenia zarządzanie czasem
- Gdańsk
- Poznań
- szkolenia otwarte online
- szkolenia stacjonarne
- warianty szkolenia kierowanie zespołem
- szkolenia na zamówienie
- szkolenia online na zamówienie
- szkolenia otwarte
- szkolenia rozwojowe
- Warianty Szkolenia - Umiejętne zamykanie sprzedaży
- szkolenia na zamówienie dla GRUP
- szkolenia dla urzędów
- szkolenia online
- szkolenia 1 na 1
- szkolenia wyjazdowe
- szkolenia managerskie
- szkolenia sprzedażowe
- szkolenia integracyjne
- Katowice
- Kraków
- Łódź
- Sopot
- Warszawa
- Wrocław
- Zakopane
No related posts.