2999,00 zł
szkolenie z komunikacji w zespole Naucz się skutecznie komunikować w zespole i zbuduj silniejsze relacje. Zapisz się na szkolenie już dziś!
Ile Cię kosztują błędy komunikacyjne?
Jak skutecznie się komunikować?
Jak konstruować informację zwrotną?
Jak nie demobilizować zespołu poprzez niewłaściwe nastawienie?
Od trenera
Zwykle szkolenia z komunikacji są traktowane zdawkowo i pobieżnie, tymczasem to w tym obszarze popełniamy masę podstawowych błędów. I nie chodzi wcale o błędy dykcyjne, czy stylistyczne. Te oczywiście mogą mieć wpływ na jakość komunikacji, ale to spokojnie możemy zostawić je na później. Zwykłe błędy: – pomijanie informacji, zniekształcanie, nie dbanie o prawidłową informację zwrotną, kosztują codziennie nieświadomych przedsiębiorców i ich pracowników niepotrzebny stres i pieniądze.
Warsztaty z komunikacji na każdym szczeblu organizacyjnym powinny być czymś tak naturalnym, jak oddychanie, jedzenie, czy picie wody 😉 Pomyśl, że mógłbyś oszczędzić 10% niepotrzebnie wykonywanych czynności, które są konieczne, kiedy się nie dogadujecie. Tymczasem liczba codziennie ponawianych czynności spowodowanych błędami komunikacyjnymi kosztują cię nieporównanie więcej zasobów niż tylko te 10%.
Koszty nieporozumień to czasami być. albo nie być organizacji, związków, instytucji. Nie pozwól, aby złe nawyki psuły atmosferę w Twoim zespole.
szkolenie z komunikacji w zespole – program
DZIEŃ I godz. 12.00-18.00
BŁĄD 1 – NIESŁUCHANIE
– jak słuchać, żeby usłyszeć
– zasady aktywnego słuchania
– dlaczego nie słuchamy
LUNCH
BŁĄD 2 – DYKCJA
– czy na pewno mówisz składnie
– jak mówić, by mnie usłyszano
– ćwiczenia z dykcji
Rola procedur i procesów
– work flow
– krzywa uczenia organizacji
– ograniczanie błędów komunikacyjnych
– filozofia TQM
BŁĄD 3 – BŁĘDY ATRYBUCJI
– zniekształcenia komunikacyjne, jak ich uniknąć
– filtrowanie informacji, dlaczego to robimy
– pomijanie i dodawanie znaczeń
– skąd biorą się atrybucje
Eksperyment komunikacyjny
– bariery komunikacyjne
– jak je niwelować
– rola nastawienia
DZIEŃ II godz. 9.00-14.00
BŁĄD 4 – BRAK CHEMII
– jak zła atmosfera rujnuje porozumienie i komunikacje
– jak rozwiązywać nieporozumienia
– jak rozwiązywać konflikty
BŁĄD 5 – BRAK SŁOWNIKÓW POJĘĆ
– po co tworzyć słowniki pojęć
– jak tworzyć schematy komunikacyjne
– ćwiczenia
6 – ILE CIĘ KOSZTUJĄ BŁĘDY KOMUNIKACYJNE
– koszty poprawek i nieporozumień
– wnioski
– zalecenia dla Twojego zespołu
Przygotowywanie scenariuszy komunikacyjnych
– komunikacja wewnętrzna
– komunikacja zewnętrzna
– rola korekt scenariuszy
Asertywność w komunikacji
– definicja
– ustalanie celów
– rola zasad pracy w zespołach
Schematy asertywnej komunikacji
– komunikat typu JA
– schemat FUO
– zastosowanie w praktyce
LUNCH
szkolenie z komunikacji w zespole – dla kogo
członkowie zespołów
właściciele firm
kandydaci na managerów
osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów
managerowie
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Jarosław Łukjańczuk
trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.
– Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownia
– Jak nie poprawiać tego samego 100 razy, czyli komunikacja w zespole
opinie uczestników
No related posts.
Dane rejestrowe:
PL Management Sp. z o.o.
ul. Koszykowa 60/62/43
00-673 Warszawa
NIP: 7011000438
REGON: 387310812
KRS: 0000863540
adres do korespondencji
Biurowiec Wola RETRO
ul. Siedmiogrodzka 9
01-204 Warszawa