Produkt dostępny na zamówienie
799,00 zł
szkolenia Warszawa Sztuka prezentacji oferty
cel szkolenia
handlowcy
pracownicy działu obsługi klienta
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując informację zwrotną od trenera
PROGRAM
Analiza potrzeb klienta przed wizyt
– źródła wiedzy o kliencie
– potrzeby racjonalne
– potrzeby emocjonalne
– empatyzowanie się z klientem
Przygotowanie pytań
– o co chcemy zapytać?
– jakich pytań lepiej unikać
– które pytania są konieczne
Zbieranie potrzeb w trakcie rozmowy wstępnej
– prowadzenie rozmowy
– podążanie za klientem
– klaryfikacje i parafrazy
Prezentacji oferty
– jak budować napięcie
– kolejność prezentacji argumentów
– wyróżniki
– kotwice pamięciowe
– faza podsumowania
Budowanie wartości oferty
– argumentacja korzyści
– budowanie pożądania
– AIDA
– generowanie zachowań klienta
– skłanianie do finalizacji
Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji.