799,00 zł
Jak osiągać cele sprzedażowe?
Jak zdobywać zaufanie klienta?
Jak osiągać własne cele nie krzywdząc klienta?
Jak prezentować oferty?
Jak domykać sprzedaż, kiedy klient się waha?
handlowcy
pracownicy działu obsługi klienta
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując informację zwrotną od trenera
Sprzedaż relacyjna, czy pozycyjna
handlowiec jako opiekun klienta
moje interesy, a interesy klienta
Argumentacja sprzedażowa
jakie argumenty są najskuteczniejsze
jak dobierać kolejność argumentów
Proces sprzedaży
budowanie baz klienckich
zarządzanie bazami klienckimi
wykorzystanie nowoczesnych narzędzi internetowych
docieranie do decydenta
budowanie relacji
sondowanie potrzeb
Budowanie ofert
ile ofert przesyłać
co pokazać na początku
Domykanie sprzedaży
sygnały kupna
kiedy klient jest niezadowolony
konkurencja już była, co zrobić
kiedy klient odkłada decyzję
domykać na siłę, czy odpuszczać
Relacje, czy interesy
podsumowanie szkolenia
Trenerzy – szkolenie Łódź ABC handlowca
Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji.