tel. 608 456 600

5-6 grudnia – szkolenie ZAKOPANE – Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji – Hotel Radisson *****

5-6 grudnia – szkolenie ZAKOPANE – Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji – Hotel Radisson *****

2799,00 

techniki zamykania sprzedaży
szkolenie Zakopane zamykanie sprzedaży – Cel szkolenia

jak wyrobić nawyk domykania sprzedaży
jak zwiększyć sprzedaż
jak nie tracić wyedukowanych potencjalnych klientów
jak nie oddawać klientów konkurencji

techniki zamykania sprzedaży – Dla Kogo?

handlowcy
pracownicy działu obsługi klienta
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta

techniki zamykania sprzedaży – Metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu, w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy, integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera, uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich, szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach, uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

szkolenia zamykania sprzedaży – Program Szkolenia

Sygnały kupna
– jak je rozpoznać?
– rola mowy ciała
– pomyłki Freudowskie

Kiedy klient na pewno nie kupi?
– czynniki wewnętrzne klienta
– czynniki wewnętrzne sprzedawcy

Próba finalizacji
– balon próbny
– zjawisko reaktancji
– wyjątkowa oferta

Techniki domykania transakcji
– sprawy drażliwe
– rola otoczenia
– metody perswazyjne
– rola zobowiązań

Sprzedaj i nie miej skrupułów
– dlaczego boimy się domknąć sprzedaż?
– efekt wielkich liczb
– „pierwszy raz”
– „niewiniątko”

Ćwiczenia z domykania sprzedaży
– poker
– kiedy klient mówi później
– muszę zapytać żonę
– szefa nie ma będzie po urlopie
– ostatnie słowo

techniki zamykania sprzedaży
sprawdź inne szkolenia sprzedażowe tutaj

techniki zamykania sprzedaży

 

 

opinie uczestników