Sprzedaż w warunkach silnej konkurencji

Sprzedaż w warunkach silnej konkurencji

Cel Szkolenia

Jak wygrać wyścig o klienta, kiedy konkurencja depcze nam po piętach?
Na szkoleniu poznacie Państwo zasady zdobywania klientów bez specjalnych rabatów cenowych. Przy wykorzystaniu technik psychologii sprzedaży pokażemy Wam, jak w sposób etyczny i nieurągający zasadom dobrych praktyk handlowych nakłonić klienta do skorzystania z Waszej oferty… na dłużej.

Od trenera:
Szkolenie jest wynikiem analiz i informacji zwrotnej uzyskanej od naszych dotychczasowych klientów. Wykorzystuję w nim metodologię NLP (Programowania Neurolingwistycznego) do budowania relacji z klientem.

Nowa ulepszona wersja szkolenia Przejmowanie klientów od konkurencji – skierowana do handlowców i właścicieli MŚP

Dla kogo?

Adresaci

handlowcy
właściciele MŚP
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta (fakultatywnie)
Metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą układanie scenariuszy sprzedażowych
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Program Szkolenia

Czego współczesny polski klient w branży B2B nauczył się na szkoleniach i jak to wykorzystać w negocjacjach
– obrona przed metodą przetargową
– oszczędność informacyjna – jak ją obejść?
– prowokatywne metody argumentacji

Sztuczki klientów – konkurent, rywal, czy sojusznik?
– nieuczciwe praktyki, jak się przed nimi bronić?
– skanowanie rynku i wykorzystywanie drobnych przewag konkurencyjnych
– manipulajca, perswazja, wywieranie wpływu – co na to psychologia?

Dowody jakości i próbki pracy
– jak najwięcej konktaktu z moim produktem/usługą – jak sprawić aby klient zakochał się w mojej usłudze, produkcie?
– wywieranie wrażenia – budowanie efektu 'lol’
– mity na temat social media i internetu 😉

Kto jest moim konkurentem?
– jak się z nim zmierzyć?
– jak przygotować właściwe kontrargumenty?
– kiedy wyciągnąć asa z rękawa?

Budowanie trwałej przewagi konkurencyjnej
– ustalenie słabych punktów konkurencji
– przygotowanie potencjalnych scenariuszy rozmowy
– atak i przejęcie klienta od konkurencji

Finalizacja spotkania
– wykorzystanie informacji o konkurencji
– metoda małych kroków
– zasada kontrastu

Trenerzy

Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota

Zgłoszenie

cena 799 zł za osobę (vat 0%)

odbierz 10% zniżki na pierwsze szkolenie i zapisz się na newsletter poniżej
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek
harmonogramy szkoleń wysyłamy na maila

W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl