7 podstawowych błędów handlowca, czyli jak ochronić marżę

7 podstawowych błędów handlowca, czyli jak ochronić marżę

Cel szkolenia

Za każdym razem kiedy ty popełniasz błąd zyska na tym konkurencja. W przyrodzie nic nie ginie. Przyjdź na szkolenie i dowiedz się jak poprawić swoją skuteczność sprzedaży. Każdy powyższy moduł ma część teoretyczną i praktyczną w postaci scenek, ale nie tylko. Tak żeby nie zanudzić uczestników stosujemy też burze mózgów, dyskusje moderowanie, pracę indywidualną.

Program Szkolenia

Wstęp do cyklu sprzedaży

– jak wygląda proces sprzedaży
– jakie etapy procesu sprzedaży są w Twojej firmie
– jak oceniać skuteczność moich działań jako handlowca

BŁĄD 1 – SŁABE NOTATKI Z WYWIADU WSTĘPNEGO

– jakie informacje będą kluczowe do prowadzenia rozmów? – jak przekonać klienta do udzielania informacji?
– które informacje pomijać?

BŁĄD 2 – NIE KREUJE SZANS SPRZEDAŻY

– czym są szanse sprzedaży
– jak stosować upselling, crosselling, value added selling

BŁĄD 3 – NIE PRZYGOTOWUJE SIĘ DO SPOTKANIA

– jak się porządnie przygotować do spotkania
– gotowa matryca/mapa drogowa scenariuszy sprzedażowych

BŁĄD 4 – NIE MA GOTOWYCH ODPOWIEDZI NA NAJCZĘSTSZE OBIEKCJE

– czym są obiekcje
– jak umieć je skutecznie zniwelować
– wyprzedzanie obiekcji

BŁĄD 5 – NIE UMIE NEGOCJOWAĆ

– czym są negocjacje
– czy zawsze trzeba negocjować cenę
– kiedy warto negocjować cenę
– jak unikać negocjacji cenowych

BŁĄD 6 – NIE POTRAFI BUDOWAĆ WARTOŚCI

– jak uwierzyć w to co sprzedaję?
– jak przygotować się do budowania wartości
– czy wartość mają tylko dobra premium?

BŁĄD 7 – NIE DĄŻY DO ZAMKNIĘCIA SPRZEDAŻY

– przegapianie sygnałów kupna – czy dążyć do zamknięcia za wszelką cenę
– kiedy i jak przekładać domykanie
– stosowanie technik zamykania sprzedaży
– podtrzymywanie kontaktu ze zdobytymi, ale też 'pozornie utraconymi klientami

Każdy powyższy moduł ma część teoretyczną i praktyczną w postaci scenek, ale nie tylko.
Tak żeby nie zanudzić uczestników stosujemy też burze mózgów, dyskusje moderowanie, pracę indywidualną.
Ponieważ jest to szkolenie otwarte, na które zapraszamy firmy z różnych branż,
przykłady będą również dopasowane do branż uczestników.

Dla kogo?

handlowcy, kandydaci na handlowców

Metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia handlowca poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Trenerzy

Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota

Zgłoszenie

zapisz się na newsletter poniżej, a kolejne szkolenia będą w jeszcze lepszych cenach
W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl