Produkt dostępny na zamówienie
1799,00 zł
Jak zaoszczędzić czas i pieniądze firmy poprzez maksymalne wykorzystanie czasu i umiejętności pracowników?
Jak nie tracić czasu na działania nie przynoszące efektów biznesowych
Jak zmieścić narastającą liczbę zadań w normalnym dniu pracy?
Dla kogo?
Niezależnie od tego, czy jesteś menedżerem, freelancerem, studentem czy po prostu osobą dążącą do efektywności, szkolenie z zarządzania czasem pomoże Ci osiągnąć sukces.
Metody pracy
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Program
Szkolenie zarządzanie czasem Warszawa
Główne powody do zmiany sposobu gospodarowania czasem, czyli jak planować swoja pracę?
– Wypracowanie nowego nawyku
– Jak bardziej efektywnie dzielić czas pomiędzy różne zajęcia?
Motywacja do zmiany własnych nawyków
– Osobiste powody do lepszego zarządzania czasem – sobą
– Samodyscyplina jako klucz do osobistej wolności
Formułowanie celów
– Rodzaje celów
Wybór priorytetów
– Wyznaczanie priorytetów jako nadrzędny element zarządzania czasem
– Schemat gospodarowania czasem
– Prawo Pareto(zasada Pareto)
Analiza wykorzystania czasu
– Analiza TIME LOG
– Zarządzanie a „robienie”
– Praca w zespołach projektowych
Planowanie
– Tworzenie skutecznego planu pracy i czasu
– System zabezpieczający plan, czyli plan awaryjny
– Osobisty plan działania w zakresie umiejętności planowania
Harmonogramy
– „Złota zasada” gospodarowania czasem
– Układanie harmonogramów –zajęcia praktyczne
– Dwie podstawowe zasady efektywnego działania
Praca z dokumentami
– „Czy twoje biurko jest ABCD”?- efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na „papierkową robotę”
Pożeracze
– Charakterystyka głównych „złodziei czasu”
– Planowanie działania w walce z „pożeraczami czasu”
Podsumowanie i wnioski końcowe
Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji, szkolenie zarządzanie czasem Warszawa.