tel. 608 456 600

2 grudnia – szkolenie ONLINE – Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu

2 grudnia – szkolenie ONLINE – Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu

799,00 

Cel szkolenia

Jak zaoszczędzić czas i pieniądze firmy poprzez maksymalne wykorzystanie czasu i umiejętności pracowników?
Jak nie tracić czasu na działania nie przynoszące efektów biznesowych
Jak zmieścić narastającą liczbę zadań w normalnym dniu pracy?

Dla kogo?

Metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Program Szkolenia

Główne powody do zmiany sposobu gospodarowania czasem, czyli jak planować swoja pracę?
– Wypracowanie nowego nawyku
– Jak bardziej efektywnie dzielić czas pomiędzy różne zajęcia?

Motywacja do zmiany własnych nawyków
– Osobiste powody do lepszego zarządzania czasem – sobą
– Samodyscyplina jako klucz do osobistej wolności

Formułowanie celów
– Rodzaje celów

Wybór priorytetów
– Wyznaczanie priorytetów jako nadrzędny element zarządzania czasem
– Schemat gospodarowania czasem
– Prawo Pareto(zasada Pareto)

Analiza wykorzystania czasu
– Analiza TIME LOG
– Zarządzanie a „robienie”
– Praca w zespołach projektowych

Planowanie
– Tworzenie skutecznego planu pracy i czasu
– System zabezpieczający plan, czyli plan awaryjny
– Osobisty plan działania w zakresie umiejętności planowania

Harmonogramy
– „Złota zasada” gospodarowania czasem
– Układanie harmonogramów –zajęcia praktyczne
– Dwie podstawowe zasady efektywnego działania

Praca z dokumentami
– „Czy twoje biurko jest ABCD”?- efektywne wykorzystanie czasu przeznaczonego na „papierkową robotę”

Pożeracze
– Charakterystyka głównych „złodziei czasu”
– Planowanie działania w walce z „pożeraczami czasu”

Podsumowanie i wnioski końcowe

Trenerzy

Nasi pracownicy to wykwalifikowany zespół z dużym doświadczeniem w organizacji i prowadzeniu szkoleń, konsultingu, audytu i coachingu. Przy organizacji szkoleń współpracujemy z najlepszymi ekspertami w kraju. Nasi trenerzy posiadają odpowiednie wykształcenie i kwalifikacje. Mają także bogate doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu umiejętności miękkich i twardych. Prowadzimy szkolenia z zakresu: finansów, księgowości, zarządzania ludźmi, sprzedaży, doradztwa inwestycyjnego oraz komunikacji.

opinie uczestników