ABC managera

ABC managera

Cel Szkolenia

  • Jak skutecznie komunikować polecenia?
  • Jak konstruować informację zwrotną?
  • Jak zarządzać za pomocą wartości?
  • Jak nie demobilizować zespołu poprzez niewłaściwe nastawienie?
  • Jak motywować pozafinansowo?
  • Jak nie być szefem nadprzyjacielskim?

Dla kogo?

  • managerowie wyższego i średniego szczebla
  • właściciele firm
  • kandydaci na managerów
  • osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów

Metody pracy

  • szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
  • w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
  • integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
  • uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
  • szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
  • uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera 

Program


DZIEŃ I godz. 12.30-18.30

Czym jest zarządzanie zespołem?
– cele firmy, a cele zespołu
– podstawowe wskaźnik
– rola wartości

Komunikacja w zespole jako narzędzie kierowania
– model efektywnej komunikacji z zespołem
– zasady informacji zwrotnej
– eksperyment komunikacyjny
– co się dzieje, kiedy nie przestrzegamy podstawowych reguł komunikacyjnych
– bariery komunikacyjne

LUNCH

Za co płaca managerom?
– zarządzanie operacyjne
– 5 podstawowych błędów managera
– psychologia komunikacji

Asertywne egzekwowanie zadań przez szefa
– asertywność ujęcie całościowe
– co to znaczy asertywna postawa szefa
– stosowanie sankcji
– schemat FUO
– rola komunikatu typu JA w komunikacji z pracownikiem

KOLACJA

DZIEŃ II godz. 9.00-14.30

System wartości szefa (oczekiwania i wymagania stawiane pracownikom)
– komunikowanie wartości szefa
– zachęcanie do przestrzegania wartości szefa
– system podtrzymujący wartości szefa
– expose szefa

System zachęt i kar w kierowaniu zespołem
– Rola szefa w organizacji i najważniejsze funkcje
– Nagroda jako system wynagradzania pracownika
– Krytyka definicje i podział

Nagrody indywidualne, a zespołowe
– motywatory indywidualne
– psychologia rywalizacji
– psychologia współpracy

Organizacja pracy i delegowanie zadań
– jak priorytetyzować zadania
– ocena kompetencji pracownika
– rola systemu szkoleń
– co zrobić, żeby pracownicy nie popełniali tych samych błędów

LUNCH

Trenerzy

Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota
 

Zgłoszenie

zapisz się na newsletter poniżej, a kolejne szkolenia będą w jeszcze lepszych cenach
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek

Aby się zgłosić prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl