799,00 zł
szkolenie Kreatywny Zespół – Cel
Jak wspierać pracownika?
Jak udzielać informacji zwrotnej?
Jakimi narzędziami wspierać pracownika?
Jak usamodzielniać pracownika?
Jak wspierać cały zespół ?
szkolenie Kreatywny Zespół – Program Szkolenia
1. Fazy rozwoju zespołu
– cykl życia zespołu
– charakterystyka faz rozwojowych
– fazy apatii i euforii
– rola rytuałów, celebrowanie zwycięstw, reagowanie na porażki
2. Kiedy zespół dopada apatia
– rola otwartości w zespole
– budowanie zaufania pomiędzy członkami zespołu
– sieć wsparcia w organizacji
3. Działania w sytuacji braku wystarczających zasobów
– typy zasobów
– określanie celów
– niedoszacowanie celu/przeszacowanie celu
– rola kreatywności szefa i zespołu
4. Psychologia motywacji
– co motywuje zespół do działania
– co zniechęca do działania
– strefa komfortu
– typy zaangażowania pracowników
– czynniki higieny i czynniki społeczne
5. Jak osiągać cele – sprawczość
– czym jest sprawczość
– działania skazane na porażkę
– rola wewnętrznych zasad
6. Psychologia sportu w zarządzaniu
– wizualizacja celu
– koncentracja na zadaniu
– praca ze stresem
– przekonania ograniczające
– czy na pewno trzeba być zwycięzcą
7. Kreatywny zespół
– kreowanie liderów w zespole
– role w zespole
– praca z burzą mózgów
– metoda Walta Disneya|
– usamodzielnianie zespołu
managerowie wyższego i średniego szczebla
właściciele firm
kandydaci na managerów
osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Prowadzi szkolenia w Warszawie, ale tak że dojeżdża do klienta.
Od trenera
Szkolenie jest przeznaczone dla tych, którzy mają tendencję do zbytniego opiekowania się pracownikiem. Taka nadopiekuńczość często kończy się tworzeniem sobie dodatkowej pracy, a przecież nie po to mamy zespół, aby generował dodatkowe zadania managerowi, tylko osiągał coraz lepsze wyniki. Dlatego stworzyłem szkolenie, które jest rodzajem wsparcia dla takich managerów, dla ich postaw dążących do stania się liderem przez duże „L”. Faza wsparcia jest potrzebna głównie na początku pracy, w trakcie przy nowych zadaniach, ewentualnie przy zadaniach trudnych. Wówczas i manager, ale także dojrzały zespół wspiera się nawzajem, by przetrwać trudny czas i dawać z siebie to co najlepsze. szkolenia managerskie
Warsztat, bo tak chce, żeby to szkolenie było postrzegane, także w wersji online (dbamy o to aby grupy nie przekraczały liczby pięciu osób w wersji online, a w wersji stacjonarnej dwunastu osób), jest najlepszą metodą pracy jeśli chodzi o szkolenia problemowe. Nastawiam się na omawianie nie tylko teorii, ale przede wszystkim ćwiczymy na realnych sytuacjach managera. Szkolenia Warszawa, organizujemy nie tylko w stolicy, także w wersji na zamówienie z datą do uzgodnienia, wówczas dojeżdżam na terenie kraju do Was. Zdarzały się także wyjazdy zagraniczne.
Podsumowując szkolenie Szef wspierający to kompletne, przemyślane kompendium teorii i praktyki, dzięki, któremu zyskasz czas dla siebie jako manager, będziesz mógł skoncentrować się na strategicznych zdaniach i staniesz się szefem wspierającym, ale nie wyręczającym swoich pracowników. Praca na szkoleniu, ale także po nim sprawi, że Twoje wyniki będą rosły, utrwalić je możesz także poprzez pracę jeden na jeden, w trakcie sesji coachingowych, jeden dzień szkolenia jest ok, ale warto utrwalać wiedzę i budować w sobie poczucie szefa wspierającego i usamodzielniającego.
SPRAWDŹ NASZE POZOSTAŁE SZKOLENIA
Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym