Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika
Cel Szkolenia
Jak wspierać pracownika?
Jak udzielać informacji zwrotnej?
Jakimi narzędziami wspierać pracownika?
Jak usamodzielniać pracownika?
Jak wspierać cały zespół ?
Program Szkolenia
Etapy rozwoju pracownika
– nowy pracownik
– pracownik z rocznym stażem
– pracownik doświadczony
– pracownik wypalony
Ścieżki kariery
– awans pionowy
– awans poziomy
– wsparcie w awansie wewnętrznym
– co zrobić, kiedy nie możliwości awansu pionowego
Narzędzia wsparcia pracownika
– onboarding – szkolenia wstępne
– szkolenia wewnętrzne, jak je planować
– rola szkoleń wewnętrznych
– jak przeprowadzić szkolenia wewnętrzne
Wsparcie emocjonalne
– manager jako coach
– podstawy coachingu
– rola emocji w pracy
– jak zaopiekować się emocjami pracownika
– rola uważności
Jak wspierać pracownika w zadaniu
– planowanie pracy z nowym pracownikiem
– planowanie pracy z doświadczonymi pracownikami
– jak usamodzielniać pracownika
– rola informacji zwrotnej w trakcie po wykonanym zadaniu
Wsparcie zespołu
– zespół samouczący się
– szef jako inspirator
– narzędzia do pracy zespołowej
– zespół wspierający się
A kto wesprze managera
– rola pracy nad sobą
– wsparcie z zewnątrz
– rozwój wewnętrzny
Dla kogo?
managerowie wyższego i średniego szczebla
właściciele firm
kandydaci na managerów
osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów
Metody pracy
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Trenerzy
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota
Powiązanie szkolenia
– Jak nie robić wszystkiego samemu, czyli skuteczne delegowanie zadań
– ABC managera
– Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw dla menedżerów
Zgłoszenie
W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl