Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika

Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika

Cel Szkolenia

Jak wspierać pracownika?
Jak udzielać informacji zwrotnej?
Jakimi narzędziami wspierać pracownika?
Jak usamodzielniać pracownika?
Jak wspierać cały zespół ?

Program Szkolenia

Etapy rozwoju pracownika
– nowy pracownik
– pracownik z rocznym stażem
– pracownik doświadczony
– pracownik wypalony

Ścieżki kariery
– awans pionowy
– awans poziomy
– wsparcie w awansie wewnętrznym
– co zrobić, kiedy nie możliwości awansu pionowego

Narzędzia wsparcia pracownika
– onboarding – szkolenia wstępne
– szkolenia wewnętrzne, jak je planować
– rola szkoleń wewnętrznych
– jak przeprowadzić szkolenia wewnętrzne

Wsparcie emocjonalne
– manager jako coach
– podstawy coachingu
– rola emocji w pracy
– jak zaopiekować się emocjami pracownika
– rola uważności

Jak wspierać pracownika w zadaniu
– planowanie pracy z nowym pracownikiem
– planowanie pracy z doświadczonymi pracownikami
– jak usamodzielniać pracownika
– rola informacji zwrotnej w trakcie po wykonanym zadaniu

Wsparcie zespołu
– zespół samouczący się
– szef jako inspirator
– narzędzia do pracy zespołowej
– zespół wspierający się

A kto wesprze managera 😉
– rola pracy nad sobą
– wsparcie z zewnątrz
– rozwój wewnętrzny

Dla kogo?

managerowie wyższego i średniego szczebla
właściciele firm
kandydaci na managerów
osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów

Metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Trenerzy

Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota

Powiązanie szkolenia

–  Jak nie robić wszystkiego samemu, czyli skuteczne delegowanie zadań
–  ABC managera
–  Rachunkowość zarządcza przedsiębiorstw dla menedżerów

Zgłoszenie

W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl