Produkty
- 17 czerwca - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (26 kwietnia 1198)
- 17-18 czerwca - szkolenie SOPOT - Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy - Hotel Haffner ***** BRAK MIEJSC (26 kwietnia 1198)
- 24 lipca - szkolenie ONLINE - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (22 kwietnia 1161)
- 5 sierpnia - szkolenie WROCŁAW - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (23 marca 1149)
- 12 sierpnia szkolenie WARSZAWA Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online (21 marca 1142)
- 13 sierpnia - szkolenie ONLINE - Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (21 marca 1141)
- 13 sierpnia szkolenie - ONLINE - KREATYWNY Manager, czyli 7 sposobów jak dodać energii w naszym zespole (21 marca 1141)
- 29-30 sierpnia SOPOT - szkolenie online KREATYWNY Zespół, czyli 7 sposobów jak dodać energii w naszym zespole (23 lutego 1125)
- 5 września - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (23 lutego 1118)
- 5 września - szkolenie WARSZAWA - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (22 lutego 1118)
- 6 września - szkolenie WARSZAWA - Obsługa klienta w urzędzie, jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu (22 lutego 1117)
- 9-10 września - szkolenie SOPOT - Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy - Hotel Haffner ***** (26 kwietnia 1114)
- 13 września szkolenie KATOWICE Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online (26 kwietnia 1110)
- 17 września - szkolenie ONLINE - Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (26 kwietnia 1106)
- 20 września - szkolenie ONLINE - Delegowanie zadań, czyli jak zarządzać czasem managera i zespołu (26 kwietnia 1103)
- 23-24 września -szkolenie ZAKOPANE - ABC managera Hotel Radisson Blu ***** (22 kwietnia 1100)
- 30 września - szkolenie KRAKÓW - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (7 kwietnia 1093)
- 4 października - szkolenie ONLINE - Obsługa nie tylko trudnego klienta w urzędzie, jak ją doskonalić zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu (7 kwietnia 1089)
- 14-15 października - szkolenie ONLINE - Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy (7 kwietnia 1079)
- 14 października - szkolenie ŁÓDŹ - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 1079)
- 15 października - szkolenie ŁÓDŹ - Obsługa nie tylko trudnego klienta w urzędzie, jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu (7 kwietnia 1078)
- 17 października szkolenie ONLINE Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online (7 kwietnia 1076)
- 18 października - szkolenie GDAŃSK - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 1075)
- 21 października - szkolenie WROCŁAW - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 1072)
- 23 października - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 1070)
- 25 października - szkolenie Gdańsk - ABC handlowca, jak zostać nieustępliwym i skutecznym handlowcem (7 kwietnia 1068)
- 27 października - szkolenie POZNAŃ - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 1066)
- 29 października ■ szkolenie ŁÓDŹ ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (7 kwietnia 1064)
- 29 października - szkolenie KATOWICE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 1064)
- 30 października - szkolenie KRAKÓW - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 1063)
- 30 października - szkolenie ONLINE - Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (7 kwietnia 1063)
- 30 października ■ szkolenie POZNAŃ ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (7 kwietnia 1063)
- 31 października szkolenie ONLINE - Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (7 maja 1062)
- 31 października - szkolenie Warszawa - ABC handlowca, jak zostać nieustępliwym i skutecznym handlowcem (7 maja 1062)
- 5 listopad - szkolenie POZNAŃ - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (17 grudnia 1057)
- 8-9 listopad - szkolenie ZAKOPANE - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji - Hotel Radisson ***** (7 maja 1054)
- 8 listopada - szkolenie ONLINE - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (7 kwietnia 1054)
- 12-13 listopad - szkolenie SOPOT - Szef/Właściciel zorganizowany/efektywny, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy - Hotel Haffner ***** (26 kwietnia 1050)
- 12 listopad - szkolenie ONLINE Sztuka FEEDBACKU, jak dawać pracownikom wskazówki, zwracać uwagę na błędy, dodawać energii (7 kwietnia 1050)
- 14 listopad - szkolenie ONLINE - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (7 kwietnia 1048)
- 15 listopada - szkolenie Łódź - ABC handlowca, jak zostać nieustępliwym i skutecznym handlowcem (26 kwietnia 1047)
- 19 listopada ■ szkolenie Warszawa ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (26 grudnia 1043)
- 19 listopada - szkolenie ONLINE - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (7 kwietnia 1043)
- 20 listopad ■ szkolenie KRAKÓW ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (30 listopada 1042)
- 20 listopad - szkolenie KATOWICE - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (7 kwietnia 1042)
- 21 listopada ■ szkolenie WROCŁAW ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (28 listopada 1041)
- 21-22 listopad - szkolenie WARSZAWA - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (30 października 1041)
- 22 listopad września szkolenie WARSZAWA Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online (26 kwietnia 1040)
- 25 listopada ■ szkolenie GDAŃSK ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (26 listopada 1037)
- 25-26 listopada szkolenie ZAKOPANE, ABC managera Hotel Radisson Blu ***** (26 października 1037)
- 25 listopada - szkolenie ONLINE - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (22 lutego 1037)
- 26 listopada szkolenie ONLINE - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (7 kwietnia 1036)
- 27 listopad - szkolenie WROCŁAW - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (30 października 1035)
- 28-29 listopad - szkolenie ZAKOPANE - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (30 października 1034)
- 28 listopad - szkolenie ŁÓDŹ - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (30 października 1034)
- 29-30 listopad - szkolenie SOPOT - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (11 września 1033)
- 29 listopad - szkolenie GDAŃSK - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (25 kwietnia 1033)
- 2-3 grudzień - szkolenie SOPOT- Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (30 października 1030)
- 2-4 grudzień - szkolenie ZAKOPANE- Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (30 października 1030)
- 2 grudnia - szkolenie ONLINE - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (7 kwietnia 1030)
- 3 grudnia - szkolenie KRAKÓW - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (30 października 1029)
- 4 grudzień - szkolenie ONLINE - Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (26 kwietnia 1028)
- 4 grudnia - szkolenie WARSZAWA - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 kwietnia 1028)
- 5 grudzień - szkolenie ONLINE Sztuka FEEDBACKU, jak dawać pracownikom wskazówki, zwracać uwagę na błędy, dodawać energii (6 listopada 1027)
- 5-6 grudnia - szkolenie ZAKOPANE - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji - Hotel Radisson ***** (29 października 1027)
- 6 grudzień - szkolenie Szczecin- Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (30 października 1026)
- 6 grudzień - szkolenie WARSZAWA - 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę (25 kwietnia 1026)
- 6 grudzień - szkolenie WARSZAWA - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (7 kwietnia 1026)
- 9-10 grudzień - szkolenie SOPOT - Szef zorganizowany, czyli jak generować większy zysk dla zespołu, działu, firmy - Hotel Haffner ***** (17 stycznia 1023)
- 10 grudnia - szkolenie ONLINE - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (21 marca 1022)
- 11-12 grudnia ZAKOPANE - szkolenie KREATYWNY Zespół, czyli 7 sposobów jak dodać energii w naszym zespole (30 października 1021)
- 12 grudnia - szkolenie KRAKÓW - Delegowanie zadań, czyli jak zarządzać czasem managera i zespołu (31 października 1020)
- 12-13 grudnia Zakopane - szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole (29 października 1020)
- 13 grudzień - szkolenie Warszawa - Zarządzanie czasem, czyli jak zwiększyć efektywność swoją i zespołu (30 października 1019)
- 13 grudnia ■ szkolenie Katowice ■ TRUDNY KLIENT ■ czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami (26 kwietnia 1019)
- 16-17 grudzień - szkolenie Sztuka FEEDBACK'u, jak dawać pracownikom wskazówki, zwracać uwagę na błędy, dodawać energii (29 października 1016)
- 4 stycznia - szkolenie ONLINE - ABC handlowca, jak zostać nieustępliwym i skutecznym handlowcem (7 kwietnia 0931)
- 9-10 stycznia - szkolenie ONLINE - ABC managera (7 kwietnia 0926)
- 17 stycznia - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (7 maja 0918)
- 20-21 styczeń - Zakopane - szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole (29 października 0915)
- 20 styczeń - szkolenie WARSZAWA - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (26 kwietnia 0915)
- 27-28 stycznia -szkolenie ZAKOPANE - ABC managera Hotel Radisson Blu ***** (17 października 0908)
- 3 lutego - szkolenie ONLINE - Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym (22 kwietnia 0901)
- 7 luty - szkolenie POZNAŃ - Umiejętne zamykanie sprzedaży, czyli jak nie oddawać klientów na tacy konkurencji (26 kwietnia 0897)
- 10 luty - szkolenie KATOWICE - Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika (30 października 0894)
- Obsługa klienta w urzędzie, jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu - szkolenie ONLINE na zamówienie od 3 osób (12 listopada 0100)
- Obsługa klienta w urzędzie, jak ją doskonalić, zmniejszyć liczbę nieporozumień i obniżyć poziom stresu - szkolenie z DOJAZDEM trenera od 5 osób (12 listopada 0100)
- Delegowanie zadań, czyli zarządzać czasem managera i zespołu - szkolenie na zamówienie ONLINE od 2 osób (9 listopada 0100)
- szkolenie Delegowanie zadań, czyli jak zarządzać czasem managera i zespołu z DOJAZDEM trenera od 5 osób (9 listopada 0100)
- szkolenie Delegowanie zadań, czyli jak zarządzać czasem managera i zespołu - wersja 1 na 1 ONLINE (9 listopada 0100)
- szkolenie Trudny klient - wersja 1 na 1 ONLINE (5 listopada 0100)
- szkolenie Trudny klient ONLINE na zamówienie od 2 osób (5 listopada 0100)
- Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika - wersja 1 na 1 ONLINE (5 listopada 0100)
- Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika - wersja ONLINE od 2 osób (5 listopada 0100)
- 7 podstawowych błędów handlowca, czyli jak ochronić marżę - szkolenie ONLINE na zamówienie od 2 osób (5 listopada 0100)
- Umiejętne zamykanie sprzedaży - wersja 1 na 1 ONLINE (5 listopada 0100)
- Umiejętne zamykanie sprzedaży - szkolenie ONLINE na zamówienie od 2 osób (5 listopada 0100)
- szkolenie Jak sprzedawać produkty i usługi PREMIUM z DOJAZDEM trenera od 5 osób (22 października 0100)
- 7 błędów handlowca, czyli jak uratować marżę - wersja ONLINE 1 na 1 (22 października 0100)
- Jak nie poprawiać tego samego 100 razy, czyli komunikacja w zespole - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (25 września 0100)
- Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym - wersja 1 na 1 (16 sierpnia 0100)
- Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym - wersja na zamówienie ONLINE od 2 osób (16 sierpnia 0100)
- szkolenie KREATYWNY zespół, czyli 7 sposobów jak dodać energii NASZEMU zespołowi - dla GRUP od 5 osób (14 sierpnia 0100)
- szkolenie Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownika - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (11 sierpnia 0100)
- szkolenie ONLINE KREATYWNY zespół, czyli 7 sposobów jak dodać energii NASZEMU zespołowi - na zamówienie od 2 osób (25 lipca 0100)
- szkolenie ONLINE na zamówienie Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online - od 2 osób (11 czerwca 0100)
- szkolenie Sztuka prezentacji oferty podczas wizyty handlowej i online - Z DOJAZDEM trenera od 5 osób (11 czerwca 0100)
- szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (10 czerwca 0100)
- Trudne rozmowy z pracownikami - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (24 kwietnia 0100)
- Badanie potrzeb klienta podczas rozmowy handlowej - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (20 marca 0100)
- Umiejętne zamykanie sprzedaży - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (21 lutego 0100)
- ABC handlowca - na zamówienie od 5 osób (10 lutego 0100)
- szkolenie Trudny klient, czyli komunikacja, asertywność i radzenie sobie z emocjami - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (10 lutego 0100)
- szkolenie ABC managera z DOJAZDEM trenera od 5 osób - 2 DNI (9 lutego 0100)
- szkolenie Kierowanie zespołem, czyli jak być szefem zdecydowanym z DOJAZDEM trenera od 5 osób (22 stycznia 0100)
- szkolenie 7 błędów handlowca, czyli jak ochronić marżę - z DOJAZDEM trenera od 5 osób (21 stycznia 0100)