tel. 608 456 600

szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole – z DOJAZDEM trenera od 5 osób

szkolenie 5 głównych błędów w KOMUNIKACJI W TWOIM zespole – z DOJAZDEM trenera od 5 osób

799,00 

komunikacja w zespole

szkolenia na zamówienie
z dojazdem trenera dla grup – data do ustalenia – od 5 osób – 799 zł/os
szkolenie online dla grup na zamówienie – data do ustalenia – od 3 osób – 799 zł/o

CEL

Ile Cię kosztują błędy komunikacyjne?
Jak skutecznie się komunikować?
Jak konstruować informację zwrotną?
Jak nie demobilizować zespołu poprzez niewłaściwe nastawienie?

komunikacja w zespole

Od trenera
Zwykle szkolenia z komunikacji są traktowane zdawkowo i pobieżnie, tymczasem to w tym obszarze popełniamy masę podstawowych błędów. I nie chodzi wcale o błędy dykcyjne, czy stylistyczne itp. Te oczywiście mogą mieć wpływa na jakość komunikacji, ale to spokojnie możemy zostawić na później. Zwykłe błędy pomijania informacji, zniekształcania informacji, nie dbanie o prawidłową informację zwrotną kosztują codziennie nieświadomych przedsiębiorców i ich pracowników niepotrzebny stres.

Warsztaty z komunikacji na każdym szczeblu organizacyjnym powinny być czymś tak naturalnym, jak oddychanie, jedzenie picie wody 😉 Pomyśl, że mógłbyś oszczędzić 10% niepotrzebnie wykonywanych czynności, które są konieczne, kiedy się nie dogadujecie. Jakie to byłyby oszczędności. Tymczasem liczba codziennych ponawianych czynności spowodowanych błędami komunikacyjnymi kosztuje cię nieporównanie więcej zasobów niż tylko te 10%.

Koszty nieporozumień to czasami być. albo nie być organizacji, związków, instytucji. Nie pozwól, aby złe nawyki psuły atmosferę w Twoim zespole.

komunikacja w zespole

program

BŁĄD 1 – NIESŁUCHANIE
– jak słuchać, żeby usłyszeć
– zasady aktywnego słuchania
– dlaczego nie słuchamy

BŁĄD 2 – DYKCJA
– czy na pewno mówisz składnie
– jak mówić, by mnie usłyszano
– ćwiczenia dykcyjne

BŁĄD 3 – BŁĘDY ATRYBUCJI
– zniekształcenia komunikacyjne, jak ich uniknąć
– filtrowanie informacji, dlaczego to robimy
– pomijanie i dodawanie znaczeń
– skąd biorą się atrybucje

BŁĄD 4 – BRAK CHEMII
– jak zła atmosfera rujnuje porozumienie i komunikacje
– jak rozwiązywać nieporozumienia
– jak rozwiązywać konflikty

BŁĄD 5 – BRAK SŁOWNIKÓW POJĘĆ
– po co tworzyć słowniki pojęć
– jak tworzyć schematy komunikacyjne
– ćwiczenia

6 – ILE CIĘ KOSZTUJĄ BŁĘDY KOMUNIKACYJNE
– koszty poprawek i nieporozumień
– wnioski
– zalecenia dla Twojego zespołu

komunikacja w zespole – dla kogo

członkowie zespołów
właściciele firm
kandydaci na managerów
osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów

managerowie

komunikacja w zespole – metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
polecamy nasze szkolenia managerskie

 trenerzy

Jarosław Łukjańczuk
trener z 20-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z zakresu sprzedaży, marketingu, zarządzania i umiejętności miękkich. Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie Executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota. Współpracował m.in. z takimi firmami jak Piekarnia PUTKA, Hotel Radisson, Urząd Miasta St. Warszawy.

Powiązanie szkolenia

Szef wspierający, czyli jak wspierać, ale nie wyręczać pracownia
ABC managera

komunikacja w zespole

opinie uczestników

  • Magdalena Krzoska – miło, ciekawie i sympatycznie
  • Anita Kuczaj – szkolenie bardzo interesujące, zawarte w nim informacje będą bardzo przydatne w mojej pracy. Szkolący OK.
  • Maria Krzyżowska – profesjonalizm
  • Artur Plaza – ciekawy sposób prowadzenia szkoleń. Trener dobrze przygotowany merytorycznie
  • Celina Pudełko – profesjonalne podejście do tematu
  • Artur Zasada – wszystko ok.
  • Ireneusz Szczurek – ciekawie prowadzone szkolenie
  • Zbigniew Wachnik – brak zastrzeżeń, prowadzący jest bardzo kompetentną osobą
  • Magdalena Wiewióra – Forma prowadzenia szkolenia bardzo pozytywna, dobre przekazanie wiedzy
  • Edyta Turlejska – profesjonalne podejście, miła atmosfera
  • Artur Sobieraj – pełen profesjonalizm. Bardzo dobry i sympatyczny trener
  • Bartłomiej Tomczak – szkolenie przydatne i pouczające. Kompetentny trener
  • Waldemar Grupa – wysoki poziom, szkolenie treściwe
  • Monika Kaczmarek – szkolenie bardzo energiczne, wg mojej opinii bardzo dobre
  • Marcin Kalara – szkolenie w formie warsztatów, fajnie prowadzone i zorganizowane

opinie uczestników