tel. 608 456 600

Badanie potrzeb klienta podczas rozmowy handlowej – z DOJAZDEM trenera od 5 osób

Badanie potrzeb klienta podczas rozmowy handlowej – z DOJAZDEM trenera od 5 osób

799,00 

szkolenie w wersji z dojazdem trenera od 5 osób, termin do uzgodnienia

Cel Szkolenia

Dobre zbadanie potrzeb klienta, to klucz do sukcesu handlowca. Niejednokrotnie niedoświadczeni handlowcy zamiast zadawać pytania podczas pierwszego spotkania od razu robią prezentację, tylko problem polega na tym, że przecież nawet nie wiedzą, co klienta interesuje najbardziej. I tak po półgodzinnym słowotoku mogą na przykład usłyszeć: – Ale mnie interesuje samochód dostawczy, a nie osobowy 😉 Oczywiście już prezentuje, powie zadowolony sprzedawca i znów po pół godzinie, klient mu przerwie i powie: – Ale mnie interesuje auto elektryczne, na co wniebowzięty handlowiec zacznie mu przedstawiać zalety auta elektrycznego …. wtem…(aż tu nagle)… klient powie: – Czas się skończył, mam za moment następne spotkanie i sen o zamknięciu sprzedaży pęknie jak bańka mydlana … A wystarczyło dobrze zacząć rozmowę handlową 🙂 O tym jak to zrobić, jak budować dobre oferty i jak to wykorzystać do zdobywania zadowolonych klientów dowiesz się na tym szkoleniu. Zapraszamy.

Dla kogo?

handlowcy, kandydaci na handlowców

Metody pracy

szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia handlowca poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera

Program Szkolenia

Jak badać potrzeby klienta

rodzaje skutecznych pytań

które pytania są skazane na niepowodzenie

zakazane zwroty

zalecane zwroty

O co pytać klienta?

rodzaje potrzeb klienta

rodzaje potrzeb sprzedawcy

które dane są kluczowe

jak wykorzystać zdobyte dane

Budowanie oferty

co umieszczać na początku oferty

jak prezentować informacje

jak prezentować cenę

jak pakietować oferty

jak wyróżnić się na tle konkurencji

Typy produktów i usług

jak budować ofertę ekonomiczną

jak budować ofertę premium

zasadnicze różnice między powyższymi ofertami

Kiedy klient będzie zadowolony

potrzeby racjonalne

a potrzeby emocjonalne

rola czynników niematerialnych

co wyróżnia najlepsze marki/firmy

kiedy klient będzie zachwycony

kiedy będzie naszym ambasadorem Każdy powyższy moduł ma część teoretyczną i praktyczną w postaci scenek, ale nie tylko.

Tak żeby nie zanudzić uczestników stosujemy też burze mózgów, dyskusje moderowanie, pracę indywidualną.
Ponieważ jest to szkolenie otwarte, na które zapraszamy firmy z różnych branż,
przykłady będą również dopasowane do branż uczestników.

Trenerzy

Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota

opinie uczestników