799,00 zł
szkolenie w wersji z dojazdem trenera od 5 osób, termin do uzgodnienia
Dobre zbadanie potrzeb klienta, to klucz do sukcesu handlowca. Niejednokrotnie niedoświadczeni handlowcy zamiast zadawać pytania podczas pierwszego spotkania od razu robią prezentację, tylko problem polega na tym, że przecież nawet nie wiedzą, co klienta interesuje najbardziej. I tak po półgodzinnym słowotoku mogą na przykład usłyszeć: – Ale mnie interesuje samochód dostawczy, a nie osobowy 😉 Oczywiście już prezentuje, powie zadowolony sprzedawca i znów po pół godzinie, klient mu przerwie i powie: – Ale mnie interesuje auto elektryczne, na co wniebowzięty handlowiec zacznie mu przedstawiać zalety auta elektrycznego …. wtem…(aż tu nagle)… klient powie: – Czas się skończył, mam za moment następne spotkanie i sen o zamknięciu sprzedaży pęknie jak bańka mydlana … A wystarczyło dobrze zacząć rozmowę handlową 🙂 O tym jak to zrobić, jak budować dobre oferty i jak to wykorzystać do zdobywania zadowolonych klientów dowiesz się na tym szkoleniu. Zapraszamy.
Dla kogo?
handlowcy, kandydaci na handlowców
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia handlowca poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Jak badać potrzeby klienta
rodzaje skutecznych pytań
które pytania są skazane na niepowodzenie
zakazane zwroty
zalecane zwroty
O co pytać klienta?
rodzaje potrzeb klienta
rodzaje potrzeb sprzedawcy
które dane są kluczowe
jak wykorzystać zdobyte dane
Budowanie oferty
co umieszczać na początku oferty
jak prezentować informacje
jak prezentować cenę
jak pakietować oferty
jak wyróżnić się na tle konkurencji
Typy produktów i usług
jak budować ofertę ekonomiczną
jak budować ofertę premium
zasadnicze różnice między powyższymi ofertami
Kiedy klient będzie zadowolony
potrzeby racjonalne
a potrzeby emocjonalne
rola czynników niematerialnych
co wyróżnia najlepsze marki/firmy
kiedy klient będzie zachwycony
kiedy będzie naszym ambasadorem Każdy powyższy moduł ma część teoretyczną i praktyczną w postaci scenek, ale nie tylko.
Tak żeby nie zanudzić uczestników stosujemy też burze mózgów, dyskusje moderowanie, pracę indywidualną.
Ponieważ jest to szkolenie otwarte, na które zapraszamy firmy z różnych branż,
przykłady będą również dopasowane do branż uczestników.
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota