OBRONA CENY, czyli nie bój się pokazywać wyższych cen
Cel Szkolenia
Ile razy już na starcie zaniżałeś ceny, a potem klient i tak naciskał na ich obniżenie. Taki drobny błąd, a wystarczy zmienić nawyki negocjacyjne, a i Twoja prowizja i zysk przedsiębiorstwa dzięki takim drobnym zmianom szybuje. W drugą stronę, gdyby odpuścić, bo przecież, jest ryzyko utraty kontraktu, pomyśl po co ci kontrakt bez marży, albo z mizerną marżą. To już niech sobie go weźmie konkurencja 😉 Oczywiście nie mówię to o jakiejś szerszej strategii, o ile ona w ogóle jest. Na tym szkoleniu dowiesz się jaka jest siła drobnych zmian w nawykach negocjacyjnych, która kosztuje Cię zaledwie cenę tego szkolenia. Na pewno Cię na nie stać 🙂 Ale czy stać Cię na błędy…
Dla Kogo?
Adresaci
handlowcy
pracownicy działu obsługi klienta
szefowie działów sprzedaży i obsługi klienta
Metody pracy
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia handlowca poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Program Szkolenia
Czy ceny należy bronić zawsze, przecież cena nie Częstochowa 😉
-rodzaje strategii negocjacyjnych
-cena jako nośnik informacji
-składowe ceny
Proces negocjacyjny, na czym polega
-przygotowanie do negocjacji
-określanie interesów stron
-interesy relacyjne/emocje
Rozmowa handlowa, jako element obrony ceny
-rozmowa jako element badania potrzeb
-rozdzielanie potrzeb świadomych od nieuświadomionych
-generowanie potrzeb, inspirowanie, hipotetyzowanie
Wariantowość negocjacji
-ile wariantów przygotować
-zasada suwaka
-sekwencyjność ofert
Faktyczna obrona ceny
-argumenty, jak bronić ceny
-obiekcje i umiejętna gra negocjacyjna
-jak wybronić się przed konkurencją
Finalizacja kontraktu z odpowiednią marżą
-domykanie sprzedaży, sposoby
-as w rękawie
Trenerzy
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota
Zgłoszenie
cena 799 zł za osobę (vat 0%)
odbierz 10% zniżki na pierwsze szkolenie i zapisz się na newsletter poniżej
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek
harmonogramy szkoleń wysyłamy na maila
W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl