Cel Szkolenia
Jak doprowadzić do sytuacji 7 poziomu delegowania?
Jak radzić sobie z trudnymi i cennymi pracownikami?
Jak udzielać informacji zwrotnej za poprawnie lub błędnie wykonane zadania?
Co zrobić by błędy w realizacji zadań zdarzały się jak najrzadziej?
Dla kogo?
właściciele firm
managerowie wyższego i średniego szczebla
kandydaci na kierowników
p.o. kierownicy
Metody pracy
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu, w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera
Program Szkolenia
DZIEŃ I godz. 12.30-18.30
Jak zarządzać w XXI wieku
– cele firmy, a cele zespołu
– teoria MBO
– misja, wizja, wartości organizacji
– wartości szefa
– firmy turkusowe
– jaki typ zarządzania wybrać
Style zarządzania
– jaki jest mój styl zarządzania
– test
– teoria X,Y
– kiedy szef staje się szefem kompleksowym
LUNCH
Rola komunikacji w firmie
– systemy komunikacji
– przepływ raportów
– komunikacja pozioma
– komunikacja pionowa
Zarządzanie emocjami
– czym są emocje
– jak je rozpoznawać
– jak nimi zarządzać
– emocje w zespole
– rozwiązywanie konfliktów
DZIEŃ II godz. 9.00-14.30
Rola planowania
– plany długoterminowe
– KPI
– elementy zarządzania projektem
– wykres Gantt’a
– wariantowanie
Planowanie krótkoterminowe
– macierz Eisenhouera
– priorytetyzacja zadań
– zasada Paretta
– złota zasada zarządzania czasem
– stałe punkty dnia
– co znaczy priorytet
Jak zaplanować nieprzewidywalne
– zasada okienek
– zasada cichego czasu
– dystraktory
– plany awaryjne
Jak zarządzać czasem pracowników
– plany dnia pracowników
– zarządzanie kalendarzami
– kiedy szef staje się dystraktorem
LUNCH
Trenerzy
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Mangementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota
Zgłoszenie
odbierz 10% zniżki na pierwsze szkolenie i zapisz się na newsletter poniżej
sprawdź skrzynkę odbiorczą i folder spam na wszelki wypadek
harmonogramy szkoleń wysyłamy na maila
W sprawie zgłoszenia prosimy o kontakt pod nr tel. 608 456 600
lub na adres zgloszenia@euro-konsulting.pl