Produkt dostępny na zamówienie
799,00 zł
Jak skutecznie komunikować polecenia?
Jak konstruować informację zwrotną?
Jak zarządzać za pomocą wartości?
Jak nie demobilizować zespołu poprzez niewłaściwe nastawienie?
Jak motywować pozafinansowo?
Jak nie być szefem nadprzyjacielskim?
Komunikacja w zespole jako narzędzie kierowania
– Model efektywnej komunikacji z zespołem
– Zasady informacji zwrotnej
– Eksperyment komunikacyjny – co się dzieje, kiedy nie przestrzegamy podstawowych reguł komunikacyjnych?
– Bariery komunikacyjne
Asertywne egzekwowanie zadań przez szefa
– asertywność ujęcie całościowe
– co to znaczy asertywna postawa szefa
– stosowanie sankcji – schemat FUO
– rola komunikatu typu JA w komunikacji z pracownikiem
System wartości „szefa” (oczekiwania i wymagania stawiane pracownikom)
– komunikowanie wartości szefa
– zachęcanie do przestrzegania wartości szefa
– system podtrzymujący wartości szefa
– expose szefa
System zachęt i kar w kierowaniu zespołem
– Rola szefa w organizacji i najważniejsze funkcje
– System wartości „szefa” (oczekiwania i wymagania stawiane pracownikom)
– Nagroda jako system wynagradzania pracownika
– Krytyka definicje i podział
Nagrody indywidualne, a zespołowe
– motywatory indywidualne
– psychologia rywalizacji
– psychologia współpracy
managerowie wyższego i średniego szczebla
właściciele firm
kandydaci na managerów
osoby odpowiedzialne za realizację projektów, gdzie wymagana jest koordynacja pracy zespołów
szkolenie prowadzone jest w formie warsztatu
w trakcie zajęć uczestnicy biorą udział w specjalnie zaaranżowanych scenkach dopasowanych do profilu grupy
integracja uczestników szkolenia jest osiągana poprzez odpowiednie podejście trenera
uczestnicy szkolenia ćwiczą praktyczne sytuacje z życia managera poprzez odgrywanie specjalnie przygotowanych scenariuszy managerskich
szkolenie prowadzone jest w formie dyskusji moderowanej, burzy mózgów, ćwiczeń w grupach
uczestnicy mają szansę na sprawdzenie swoich umiejętności uzyskując na bieżąco informację zwrotną od trenera szkolenia managerskie
Jarosław Łukjańczuk
Obecnie odpowiada za nadzór programowy szkoleń w Euro-konsulting, autor ponad 200 programów szkoleń miękkich w szczególności z zakresu zarządzania ludźmi, sprzedaży i komunikacji. Prowadzi również kursy Mini MBA, Akademia Managera, Negocjacje dla Zaawansowanych oraz Certyfikowany trener. Od tego roku rozpoczął wdrażanie szkoleń dla Top Managementu w Euro-konsulting. Prowadzi również coachingi w formie sesji executive coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończył studia Executive MBA – University of Minnesota.
SPRAWDŹ NASZE POZOSTAŁE SZKOLENIA
Delegowanie zadań, czyli jak mądrze rozdzielać pracę